loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

Bestsellery

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
Promocja
Cylinder kit ATHENA aluminium 50 cm3 z zaworem VALVE RACING D50B0
ATHENA
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: ATHENA

KUP TERAZ!
Cena:1379,92 PLN
1533,22 PLN
Cena rynkowa: 1917.83 PLN
  • Opis produktu

 ATHENA PARTS:

Athena to Włoska firma zajmująca się przemysłem motocyklowym od blisko 40lat. Ich oferta jest bardzo szeroka i obejmuje cylindry, moduły, wydechy, uszczelki, uszczelniacze, simmeringi i inne części silnikowe zarówno do tuningu jak i silników seryjnych. Athena produkuje części zarówno do motocykli 2T jak i 4T. Bardzo wysoka jakość wykonania oraz świetne dane techniczne oferowanych produktów przełożyło się na świetne wyniki zawodników motocyklowych w różnych dziedzinach używających ich produktów. Athena to jedna z największych firm produkujących części do motocykli w Europie oraz licząca się na świecie.

Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy ATHENA w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę! Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy !

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny sportowy aluminiowy cylinder kit o pojemności 50 cm3, mniejsza wersja cylindra 80 cm3. Cylinder wykonany z aluminium, pokryty nikasylem w zestawie z 1 - pierścieniowym tłokiem oraz specjalną, dzieloną głowicą cylindra aby lepiej odprowadzać ciepło. Prawdopodobnie jedyna taka konstrukcja cylindra dla motorowerów na świecie. Cylinder opórcz ogromnej już pojemności, wyposażono dodatkowo w zawór wydechowy POWER VALVE. Tego typu rozwiązania stosuje się w cylindrach 125cm3 i większych w silnikach 2T. Zastosowano tutaj technologie znaną ze sportowych zaworów RAVE2 dla Aprili 125cm3, zawór w tym cylindrze tak jak i RAVE2 działa na podciśnienie. Wzrost ciśnienia w cylindrze czyli wzrost obrotów, powoduje otwarcie się zaworu (cofnięcie języczka zaworu do środka), zawór zamyka się automatycznie przy spadku obrotów = mniejsze ciśnienie. Takie rozwiązanie jest niemal bezobsługowe i łatwe w ustawieniu oraz eksploatacji. Zastosowanie zaworu pozwala na uzyskanie bardzo mocnego przypływu mocy po jego otwarciu przy jednoczesnym braku lub zniwelowaniu do minimum efektu mulenia motocykla na niskich obrotach. Zawór pozwala na szybkie odprowadzenie spalin z cylindra. Osiągi ? ponad 16 KM to nie problem ! Do uzyskania pełnej mocy z cylindra należy stosować większy gaźnik oraz sportowy układ wydechowy.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder 50 ccm,

- tłok kompletny o średnicy 40 mm,

- głowica cylindra modularna (dzielona),

- niezbędne uszczelki montażowe.

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) w tym:

APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0 EURO 3.