loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit BARIKIT SPORT żeliwo 50 cm3 AM6 7 kanałów !!
BARIKIT
Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: BARIKIT

Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

 BARIKIT PARTS:

Barikit to Hiszpański producent części motocyklowych który działa już od ponad 15 lat. Produkcja części odbywa w Hiszpani co gwarantuje wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Firma specjalizuje się w produkcji sportowych części do motorowerów i motocykli, zarówno 2T jak i 4T. Oferta firmy obejmuje sportowe cylindry, wydechy, korbowody itp. Barikit posiada specjalną linię produktów typowo sportowych o najwyższej jakośći wykonania oraz najlepszych osiągach, produkty tej lini nazywane są BRK - Competition systems.


Jesteśmy oficjalnym dilerem marki BARIKIT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy wszystko dla ciebie :).

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny cylinder kit żeliwny o pojemności 50 cm3 marki BARIKIT, poziom SPORT. Najnowszy cylinder ze stajni BARIKIT, wyposażony w aż 7 kanałów / portów. Cylinder jest bardziej trwały w użytkowaniu niż poprzednia wersja i jeszcze mocniejszy. Specjalnie zaprojektowany cylinder z myślą o użytko na codzień, dla tych którzy szukają sportowego cylindra o oryginalnej, legalnej pojemności za rozsądne pieniądze. Cylinder wykonanu z czarnego żeliwa, tłok o średnicy 40,30 mm jest aluminiowy i posiada 2 pierścienie. Cylinder dobrze zgra się z oryginalnym gaźnikiem oraz wydechem, jednak do uzyskania pełnej mocy z cylindra należy stosować większy gaźnik, na poziomie 19-24 mm oraz sportowy układ wydechowy.

Kit zawiera:

- żeliwny cylinder o pojemnośći 50 ccm,

- tłok kompletny o średnicy 40,30 mm,

- aluminiową głowice cylindra,

- niezbędne uszczelki montażowe.

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym: APRILIA: - MX 50 ccm (AM6)   - RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  - RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)   - Tuono 50 ccm (AM6)   - AF1 50 ccm (AM6)   BETA: - RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)   - RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   - RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)    - RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR-T Enduro 50 ccm (AM6)  - RR-T SM 50 ccm (AM6)   GENERIC: - Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)   - Tigger SM 50 ccm (AM6) MBK: - X-Limit SM 50 ccm (AM6) - X-Power 50 ccm (AM6)    - X-Limit Enduro 50 ccm (AM6) MALAGUTI: - XTM Enduro 50 ccm (AM6)  - Drakon Naked 50 ccm (AM6)   - XSM Supermotard 50 ccm (AM6) MOTORHISPANIA: - RX Super Racing 50 ccm (AM6)   - RX 50R 50 ccm (AM6) - Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)   - RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6) PEUGEOT: - XR6 50 ccm (AM6)   - XR7 50 ccm (AM6) - XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)  - XPS-Enduro 50 ccm (AM6)  - XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XP6-Enduro 50 ccm (AM6) RIEJU: - MRT 50 ccm (AM6)  - SMX SM 50 ccm (AM6)   - RS2 NKD 50ccm (AM6)   - RRX 50 ccm (AM6) - RR Enduro 50 ccm (AM6)   - RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)   - RS3 50 ccm (AM6) - MRX Euduro 50 ccm (AM6)   - MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)  - SMX SM 50 ccm Pro (AM6)   - Spike 2 50 ccm (AM6)   - Spike X 50 ccm (AM6) - RS2 Matrix 50 ccm (AM6)   - Tango 50 ccm (AM6) SHERCO: - Enduro 50 ccm (AM6)   - Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)   - HRD 50 ccm (AM6)  YAMAHA: - TZR 50 ccm - DT X SM 50 ccm  - DT R Enduro 50 ccm