loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit ITALKIT dzielona głowica aluminium skok 44mm 85 cm3 AM6
ITALKIT
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: ITALKIT

KUP TERAZ!
Cena:1422,59 PLN
1580,68 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

 ITALKIT PARTS:

Italkit to Włoski producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.

Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !! Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko.

Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit marki ITALKIT o pojemności 85 ccm. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem, posiada aż 9 kanałów w tym 2 boostery oraz ogromny, skorygowany w górę kanał wydechowy. Średnica kanału wydechowego nie mniej niż 32 mm, jednak pierścień pozwala na montaż wydechu 28 mm. Model cylindra GILARDONI 308-3. Całość z odlewni GILARDONI czyli tam gdzie produkuje się cylindry Malossi czy Polini. Głowica cylindra perfekcyjnie wykonana, wersja modularna - dzielona, dodatkowo ręcznie polorowana część wewnętrzna. Takie rozwiązanie głowicy cylindra powoduje lepsze odprowadzanie ciepła przez co motocykl więcej zniesie. Przeprojektowano chłodzenie cylindra w celu uzyskania najlepszej możliwej wymiany ciepła a równocześnie aby uzyskać wzrost wydajności. W zestawie znajdziesz kompletny tłok 1-pierścieniowy VERTEX wraz ze sworzniem i zabezpieczeniem. Tłok pokryty teflonem. Chromowany pierścień o grubości 1 mm. Niska waga, perfekcyjne wykonanie i świetne osiągi. Montaż wymaga wału o skoku 44mm i długości korbowodu 85 mm (jak oryginał). Zmiana skoku wału powoduje wzrost pojemności skokowej do 86,35 cc. Zestaw obejmuje niezbędne uszczelki montażowe oraz wzmocnione łożysko korbowodu, szpilki cylindra i sprężyny sprzęgła. Do uzyskania pełnej mocy zalecamy stosować z większym gaźnikim np. 28 mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit Carrera oraz świeca NGK B105EGV. Mile widziany sportowy zapłon.


W zestawie:
- aluminiowy cylinder o pojemności 85 ccm i średnicy 50 mm,
- aluminiowa modularna głowica cylindra,
- kompletny tłok 1-pierścieniowy,
- zestaw uszczelek TOP-END,
- adapter wydechu o średnicy 32mm z przejściem na 28mm,
- szpilki cylindra,
- sprężyny sprzęgła,
- łożysko igełkowe korbowodu.

Produkt pasuje do:

APRILIA
- AF1 Futura 50cc (AM6),
- Classic 50 ccm (AM6),
- Pegaso 50 ccm (AM6),
- MX 50cc (AM6), 
- RS EXTREMA 50cc 1995 - 1998 (AM6), 
- RS 50cc 1999 - 2005 (AM6),
- RS TUONO 50 ccm (AM6),
- RX 50cc (AM6),
- RX Enduro 50 ccm 1992 - 2003 (AM6)

BETA
- RK6 50cc 1997 - 2002 (AM6),
- RR-T Enduro / SM 50cc (AM6),
- RR SM / ENDURO 50 ccm 1999 - 2005 (AM6),

CH-MOTO
- WSM SM Racing 50cc (AM6, Euro 2),
- WXE Enduro Racing 50cc (AM6, Euro 2) 

FANTIC MOTOR
- Caballero SM 50cc, 
- Regolarita Casa 50cc

GENERIC
- Trigger SM 50cc (AM6), 
- Trigger X-Enduro 50cc (AM6),
- X-Enduro 50cc (AM6),

HM-MOTO
- CRE Baja Enduro 50cc 1995 - 2009 (AM6), 
- CRE Six SM 50cc 1995 - 2009 (AM6),
- Dérapage SM Compétition 50cc 1995 - 2009 (AM6),

HUSQVARNA
- CH Racing 50cc (AM6),
- SM Cross 50cc (AM6),
- R 50cc (until 2000 AM6),
- WSM 50cc after 2000,

MBK
- X-Limit Enduro 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Limit Enduro 50cc po 2003 (AM6),
- X-Limit SM 50cc przed 2003 (AM6), 
- X-Limit SM 50cc po 2003 (AM6),
- X-Power 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Power 50cc po 2003 (AM6),

MALAGUTI
- Drakon Naked 50cc (AM6),
- XSM Supermotard 50cc po 2003 (AM6), 
- XTM Enduro 50cc przed 2003 (AM6), 

MOTORHISPANIA
- Furia Max Enduro / SM 50cc (AM6), 
- RX Super Racing 50cc (AM6), 
- RYZ Enduro / SM 50cc (AM6),

PEUGEOT
- NK7, 
- XP6-Enduro 50cc (AM6),
- XP6-Supermotard 50cc (AM6),
- XP7, 
- XPS-Enduro 50cc (AM6),
- XPS-Street EVO2 50cc (AM6),
- XPS-Supermotard 50cc (AM6), 
- XR6 50cc (AM6),
- XR7 

RIEJU
- MRT 50cc,
- MRT 50cc Pro,
- MRT 50cc Pro SM,
- MRT 50cc SM,
- MRX Enduro 50cc Pro (AM6),
- MRX Euduro 50cc (AM6),
- RR Enduro 50cc (AM6), 
- RS-1 Evolution 50cc (AM6),
- RS2 Matrix 50cc (AM6),
- RS2 NKD 50cc (AM6)
- RS3 50cc,
- SMX SM 50cc (AM6),
- SMX SM 50cc Pro (AM6),
- Spike 2 50cc (AM6),

SHERCO
- Enduro 50cc (AM6), 
- Enduro SHARK 50cc (AM6),
- HRD Enduro 50cc (AM6),
- Supermotard 50cc (AM6),
- Supermotard Champion Replica 50cc (AM6),
- Supermotard IPONE Replica 50cc (AM6),
- Supermotard Shark 50cc (AM6),

YAMAHA
- DT R Enduro 50cc przed 2003 AM6,
- DT R Enduro 50cc po 2003 AM6,
- DT X SM 50cc przed 2003 AM6,
- DT X SM 50cc po 2003 AM6,
- TZR 50cc przed 2003 (AM6),
- TZR 50cc po 2003 (AM6).

Oraz inne motorowery z silnikami AM6 Minarelli.