loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

Bestsellery

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
Promocja
Cylinder kit MVT CARRERA aluminium 90 cm3 AM6
MVT
Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 10

Producent: MVT

  • Opis produktu

 MVT CARRERA PARTS:

Firma MVT to Francuski producent części motocyklowych. Prawdziwym tunerom, firmy tej przedstawiać chyba nie trzeba. Najlepsze na świecie zapłony to motorowerów i skuterów to właśnie ich produkcja, mimo że nie zawsze pod szyldem MVT bo wiele firm zamawia zapłony z własnym logiem ale to nadal jest MVT. Chyba głównym założeniem firmy była obecność w sporcie, różnego typu wyścigi na 1/4 mili na specjalnie przerobionych skuterach itp. to chleb powszedni dla pracowników MVT. Zdobyte tam doświadczenie oraz setki zawodników na torach wyścigowych wszystko to przekłada się na produkty dla zwykłych cywilów. Oferta firmy obejmuje pełne przygotowanie motorowerów i skuterów do wyścigów, od sportowych wydechów, po sportowe cylindry, wały, po racingowe zapłony, membrany i wiele innych. Siedziba firma oraz zakład produkcyjny znajduje się w Hiszpani oraz Francji co gwarantuje bardzo wysoką jakość wykonania którą sprawdzają zawodnicy na całym świecie.

Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy MVT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy dla ciebie wszystko :).

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny cylinder kitaluminiowy o pojemności 90 cm3 marki MVT. O to jest król, największy cylinder od MVT i chyba możliwe największy jaki można zamontować bez przeróbek karterów silnika. Ten potężny cylinder posiada 7 portów / transferów, wykonano go z aluminium i pokryto nikasylem. Aluminiowy tłok 1-pierścieniowy o średnicy aż 50,60mm oraz aluminiowa głowica z jednego odelwu, zrezygnowana z głowicy  modularnej ponieważ tak zdecydowali inżynierowie MVT po odpowiednich testach, czyli daje rade!. Konieczna jest wymiana wału na 45mm. Do uzyskania pełnej mocy z cylindra należy stosować większy gaźnik, na poziomie 24-28 mm oraz sportowy układ wydechowy.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder o pojemnośći 90 ccm,

- tłok kompletny o średnicy 50,60 mm,

- głowice cylindra,

- niezbędne uszczelki montażowe.

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)  
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6) 
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  
- Tuono 50 ccm (AM6)  
- AF1 50 ccm (AM6)  
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)  
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6) 
- RR-T SM 50 ccm (AM6)  
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)  
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)   
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6) 
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)  
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)  
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)  
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)  
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6) 
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6) 
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6) 
- SMX SM 50 ccm (AM6)  
- RS2 NKD 50ccm (AM6)  
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)  
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)  
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)  
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6) 
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)  
- Spike 2 50 ccm (AM6)  
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)  
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)  
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)  
- HRD 50 ccm (AM6) 
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm 
- DT R Enduro 50 ccm