loadingimg

Wczytuję dane...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit aluminium MALOSSI MHR TEAM 50 cm3 D50B0
MALOSSI
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: MALOSSI

KUP TERAZ!
Cena:1757,84 PLN
1953,15 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

MALOSSI PARTS:

Malossi to Włoski producent części motocyklowych. Jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek tuningowych na świecie, produkty Malossi to absolutna czołówka najlepszych producentów częsci do tuningu skuterów, maxi skuterów, motorowerów i motocykli. Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały użyte do produkcji, najlepsze osiągi i to wszystko produkowane tylko we Włoszech. Oferta firmy jest bardzo szeroka, od elementów do tuningu mechanicznego w tym częsci silnika takich jak np. cylindry, wały, wariatory poprzez gaźniki, zawory membranowe a na częsciach do tuningu wizualnego kończąc np. szyby do skuterów. Malossi uczestniczy we wszystkich wyścigach skuterów w Europie, sam tworzy własne zawody np. Yamaha YZF-R125 CUP. Wieloletnie doświadczenie, brak kompromisów w jakości i aboslutna pasja do wykręcania najlepszych osiągów przy wysokiej trwałości części, to właśnie Malossi.



Posiadamy dostęp do całego asortymentu marki Malossi. Nie znalazłeś na stronie ? napisz do nas !

Przedmiotek zakupu jest:

Tuningowy cylinder marki Malossi, topowy model MHR TEAM. Najmocniejszy cylinder w katalogu Malossiego i jedna z najmocniejszych 50 ccm dostępna na rynku. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. Mimo że aluminium świetnie odprowadza ciepło, zastosowano tutaj modularną (dzieloną) głowicę aby zapewnić optymalną temperaturę zestawu. Ten 7 kanałowy cylinder to potwór z którym możesz spokojnie osiągnąć 16KM na kole przy 13 000 RPM. Do uzyskania pełnej mocy konieczna będzie wymiana gaźnika na większy (od 19 do 24 mm) oraz sportowy układ wydechowy poziomu highend lub racing. W komplecie wszystkie niezbędne części a nazwet łożysko igiełkowe korbowodu. Zalecamy stosować świece: NGK B11EGV.

Zestaw zawiera:

- aluminowy cylinder 50 ccm,
- aluminiowy tłok kompletny o średnicy 39,88 mm,
- głowice cylindra (modularna)
- szpilki cylindra
- łożysko korbowodu,
- uszczelki cylindra TOP-END

Produkt pasuje do:

APRILIA
- RS4 50cc od 2011 (D50B0),
- RS 50cc 2006 - 2010 (D50B0),
- RX Enduro 50cc od 2006 (D50B0),
- SX SM 50cc od 2006 (D50B0),

DERBI
- GPR 50cc Nude 2004 - 2011 (D50B0 Euro 3),
- GPR 50cc Racing 2004 - 2011 (D50B0 Euro3),,
- GPR 50cc od 2012 (D50B0),
- Senda DRD PRO Racing SM od 2005 (D50B0 Euro 3), 
- Senda DRD PRO SM od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R DRD PRO Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R DRD Racing Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R X-Race Trail od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R X-Treme Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda X-Race SM od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda X-Treme SM od 2005 (D50B0 Euro 3),

GILERA
- RCR Enduro 50 od 2011 (D50B0),
- RCR Enduro 50cc od 2006 (D50B0),
- SMT SM 50 od 2011 do 2012 (D50B0 ZAPABB00),
- SMT SM 50 od 2013 (D50B0 ZAPABB01),
- SMT SM 50cc od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikami Derbi D50B0 i D50B1.