loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
Cylinder kit AIRSAL TECH RACING aluminium 70 ccm AM6
AIRSAL
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: AIRSAL

KUP TERAZ!
Cena:679,00 PLN
Cena rynkowa: 750.00 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

AIRSAL PARTS:

Airsal to Hiszpański producent części do motorowerów, skuterów i motorowerów. Airsal to prawdziwy producent a nie tylko dostawca części jak wiele innych marek na rynku. Bardzo duża fabryka AIRSALA mieszcząca się obok Barcelony to miejsce w której powstają wysokiej jakości cylindry wykonane z żeliwa oraz aluminium produkowane nie tylko dla marki Airsal. Producent wyspecjalizował się w produkcji cylindrów, wałów korbowych, tłoków i elementów napędu skuterów. Wysoka jakość wykonania, bardzo konkurencyjna cena, wieloletnie doświadczenie w branży.

Jesteśmy dystrybutorem marki AIRSAL w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !! Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko.
 

Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit marki AIRSAL o pojemności 70 ccm, model TECH RACING. Cylinder wykonano z aluminium, średnica tłoka 48mm. Realna pojemność wynosi 70,47 ccm. Wewnętrzna część pokryta została nikasylem. Posiada łącznie 7 kanałów wraz z dzielonym kanałem wydechowym. Z racji zastosowanego materiału, cylinder świetnie odpowadza ciepło, nie grzeje się i jest bardzo lekki. Bardzo ciekawa propozycja dla cylindra poziomu SPORT. W komplecie zamiast standardowego tłoka, tłok marki VERTEX lub MAHLE, jeszcze lepsza jakość wykonania. W zestawie znajdziesz niezbędne uszczelki montażowe, głowice oraz kompletny tłok 2-pierścieniowy. Do uzyskania pełnen mocy zalecamy stosować większy gaźnik 19-21mm oraz sportowy układ wydechowy poziomu.


W zestawie:
- aluminiowy cylinder o pojemności 70 ccm i średnicy 48 mm,
- aluminiowa głowica cylindra,
- kompletny tłok 2-pierścieniowy,
- zestaw uszczelek TOP-END.

Produkt pasuje do:

APRILIA
- AF1 Futura 50cc (AM6),
- Classic 50 ccm (AM6),
- Pegaso 50 ccm (AM6),
- MX 50cc (AM6), 
- RS EXTREMA 50cc 1995 - 1998 (AM6), 
- RS 50cc 1999 - 2005 (AM6),
- RS TUONO 50 ccm (AM6),
- RX 50cc (AM6),
- RX Enduro 50 ccm 1992 - 2003 (AM6)

BETA
- RK6 50cc 1997 - 2002 (AM6),
- RR-T Enduro / SM 50cc (AM6),
- RR SM / ENDURO 50 ccm 1999 - 2005 (AM6),

CH-MOTO
- WSM SM Racing 50cc (AM6, Euro 2),
- WXE Enduro Racing 50cc (AM6, Euro 2) 

FANTIC MOTOR
- Caballero SM 50cc, 
- Regolarita Casa 50cc

GENERIC
- Trigger SM 50cc (AM6), 
- Trigger X-Enduro 50cc (AM6),
- X-Enduro 50cc (AM6),

HM-MOTO
- CRE Baja Enduro 50cc 1995 - 2009 (AM6), 
- CRE Six SM 50cc 1995 - 2009 (AM6),
- Dérapage SM Compétition 50cc 1995 - 2009 (AM6),

HUSQVARNA
- CH Racing 50cc (AM6),
- SM Cross 50cc (AM6),
- R 50cc (until 2000 AM6),
- WSM 50cc after 2000,

MBK
- X-Limit Enduro 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Limit Enduro 50cc po 2003 (AM6),
- X-Limit SM 50cc przed 2003 (AM6), 
- X-Limit SM 50cc po 2003 (AM6),
- X-Power 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Power 50cc po 2003 (AM6),

MALAGUTI
- Drakon Naked 50cc (AM6),
- XSM Supermotard 50cc po 2003 (AM6), 
- XTM Enduro 50cc przed 2003 (AM6), 

MOTORHISPANIA
- Furia Max Enduro / SM 50cc (AM6), 
- RX Super Racing 50cc (AM6), 
- RYZ Enduro / SM 50cc (AM6),

PEUGEOT
- NK7, 
- XP6-Enduro 50cc (AM6),
- XP6-Supermotard 50cc (AM6),
- XP7, 
- XPS-Enduro 50cc (AM6),
- XPS-Street EVO2 50cc (AM6),
- XPS-Supermotard 50cc (AM6), 
- XR6 50cc (AM6),
- XR7 

RIEJU
- MRT 50cc,
- MRT 50cc Pro,
- MRT 50cc Pro SM,
- MRT 50cc SM,
- MRX Enduro 50cc Pro (AM6),
- MRX Euduro 50cc (AM6),
- RR Enduro 50cc (AM6), 
- RS-1 Evolution 50cc (AM6),
- RS2 Matrix 50cc (AM6),
- RS2 NKD 50cc (AM6)
- RS3 50cc,
- SMX SM 50cc (AM6),
- SMX SM 50cc Pro (AM6),
- Spike 2 50cc (AM6),

SHERCO
- Enduro 50cc (AM6), 
- Enduro SHARK 50cc (AM6),
- HRD Enduro 50cc (AM6),
- Supermotard 50cc (AM6),
- Supermotard Champion Replica 50cc (AM6),
- Supermotard IPONE Replica 50cc (AM6),
- Supermotard Shark 50cc (AM6),

YAMAHA
- DT R Enduro 50cc przed 2003 AM6,
- DT R Enduro 50cc po 2003 AM6,
- DT X SM 50cc przed 2003 AM6,
- DT X SM 50cc po 2003 AM6,
- TZR 50cc przed 2003 (AM6),
- TZR 50cc po 2003 (AM6).

Oraz inne motorowery z silnikami AM6 Minarelli.