loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit aluminium MALOSSI MHR REPLICA 50 cm3 AM6
MALOSSI
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: MALOSSI

KUP TERAZ!
Cena:1497,03 PLN
1663,37 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

MALOSSI PARTS:

Malossi to Włoski producent części motocyklowych. Jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek tuningowych na świecie, produkty Malossi to absolutna czołówka najlepszych producentów częsci do tuningu skuterów, maxi skuterów, motorowerów i motocykli. Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały użyte do produkcji, najlepsze osiągi i to wszystko produkowane tylko we Włoszech. Oferta firmy jest bardzo szeroka, od elementów do tuningu mechanicznego w tym częsci silnika takich jak np. cylindry, wały, wariatory poprzez gaźniki, zawory membranowe a na częsciach do tuningu wizualnego kończąc np. szyby do skuterów. Malossi uczestniczy we wszystkich wyścigach skuterów w Europie, sam tworzy własne zawody np. Yamaha YZF-R125 CUP. Wieloletnie doświadczenie, brak kompromisów w jakości i aboslutna pasja do wykręcania najlepszych osiągów przy wysokiej trwałości części, to właśnie Malossi.



Posiadamy dostęp do całego asortymentu marki Malossi. Nie znalazłeś na stronie ? napisz do nas !

Przedmiotek zakupu jest:

Tuningowy cylinder marki Malossi, replika cylindrów MHR RACING. Cylinder o pojemności 50 ccm i maksymalnie zwiększonej średnicy do 40,30 mm. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. MHR Replica to cylinder przygotowany specjalnie do użytku codziennego. Świetne osiągi na poziomie 10 - 12 KM zależnie od ustawień. Jak twierdzą tunerzy, oryginalny wał wytrzyma o ile jest w dobrym stanie, sama wymiana łożysk powinna wystarczyć. W komplecie aluminiowy 1 pierścieniowy tłok, głowica oraz niezbędne uszczelki. Do uzyskania pełnej mocy zalecamy większy gaźnik (minimum 19mm) oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit.

Zestaw zawiera:

- aluminowy cylinder 50 ccm,
- aluminiowy tłok kompletny o średnicy 40,30 mm,
- głowice cylindra,
- uszczelki cylindra TOP-END

Produkt pasuje do:

APRILIA
- AF1 Futura 50cc (AM6),
- Classic 50 ccm (AM6),
- Pegaso 50 ccm (AM6),
- MX 50cc (AM6), 
- RS EXTREMA 50cc 1995 - 1998 (AM6), 
- RS 50cc 1999 - 2005 (AM6),
- RS TUONO 50 ccm (AM6),
- RX 50cc (AM6),
- RX Enduro 50 ccm 1992 - 2003 (AM6)

BETA
- RK6 50cc 1997 - 2002 (AM6),
- RR-T Enduro / SM 50cc (AM6),
- RR SM / ENDURO 50 ccm 1999 - 2005 (AM6),

CH-MOTO
- WSM SM Racing 50cc (AM6, Euro 2),
- WXE Enduro Racing 50cc (AM6, Euro 2) 

FANTIC MOTOR
- Caballero SM 50cc, 
- Regolarita Casa 50cc

GENERIC
- Trigger SM 50cc (AM6), 
- Trigger X-Enduro 50cc (AM6),
- X-Enduro 50cc (AM6),

HM-MOTO
- CRE Baja Enduro 50cc 1995 - 2009 (AM6), 
- CRE Six SM 50cc 1995 - 2009 (AM6),
- Dérapage SM Compétition 50cc 1995 - 2009 (AM6),

HUSQVARNA
- CH Racing 50cc (AM6),
- SM Cross 50cc (AM6),
- R 50cc (until 2000 AM6),
- WSM 50cc after 2000,

MBK
- X-Limit Enduro 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Limit Enduro 50cc po 2003 (AM6),
- X-Limit SM 50cc przed 2003 (AM6), 
- X-Limit SM 50cc po 2003 (AM6),
- X-Power 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Power 50cc po 2003 (AM6),

MALAGUTI
- Drakon Naked 50cc (AM6),
- XSM Supermotard 50cc po 2003 (AM6), 
- XTM Enduro 50cc przed 2003 (AM6), 

MOTORHISPANIA
- Furia Max Enduro / SM 50cc (AM6), 
- RX Super Racing 50cc (AM6), 
- RYZ Enduro / SM 50cc (AM6),

PEUGEOT
- NK7, 
- XP6-Enduro 50cc (AM6),
- XP6-Supermotard 50cc (AM6),
- XP7, 
- XPS-Enduro 50cc (AM6),
- XPS-Street EVO2 50cc (AM6),
- XPS-Supermotard 50cc (AM6), 
- XR6 50cc (AM6),
- XR7 

RIEJU
- MRT 50cc,
- MRT 50cc Pro,
- MRT 50cc Pro SM,
- MRT 50cc SM,
- MRX Enduro 50cc Pro (AM6),
- MRX Euduro 50cc (AM6),
- RR Enduro 50cc (AM6), 
- RS-1 Evolution 50cc (AM6),
- RS2 Matrix 50cc (AM6),
- RS2 NKD 50cc (AM6)
- RS3 50cc,
- SMX SM 50cc (AM6),
- SMX SM 50cc Pro (AM6),
- Spike 2 50cc (AM6),

SHERCO
- Enduro 50cc (AM6), 
- Enduro SHARK 50cc (AM6),
- HRD Enduro 50cc (AM6),
- Supermotard 50cc (AM6),
- Supermotard Champion Replica 50cc (AM6),
- Supermotard IPONE Replica 50cc (AM6),
- Supermotard Shark 50cc (AM6),

YAMAHA
- DT R Enduro 50cc przed 2003 AM6,
- DT R Enduro 50cc po 2003 AM6,
- DT X SM 50cc przed 2003 AM6,
- DT X SM 50cc po 2003 AM6,
- TZR 50cc przed 2003 (AM6),
- TZR 50cc po 2003 (AM6).

Oraz inne motorowery z silnikami AM6 Minarelli.