loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit DOPPLER VERTEX 50cm3 aluminium AM6
DOPPLER
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 3 - 10 dni

Producent: DOPPLER

KUP TERAZ!
Cena:1221,43 PLN
1436,97 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

DOPPLER PARTS:

Doppler to światowa firma produkująca części do motorowerów, skuterów oraz motocykli. Ta Francuska firma produkuje wiele rodzajów części motocyklowych, od cylindrów i zapłonów, po wydechy, amortyzatory i wiele innych. Wysoka jakość wykonania oraz dobra relacja jakość / cena to główne zalety tego producenta, ponad to obecność w sportach motorowych oraz prawie zawsze pełne stany magazynowe !.

Jesteśmy bezpośrednim i wyłącznym dilerem marki DOPPLER w Polsce, posiadamy całą ich ofertę !. Jeżeli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz śmiało.

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny cylinder marki DOPPLER. Świetnie opracowana konstrukcja cylindra o całkowicie nowym kształcie, wewnętrzna część pokryta bardzo dokładnie nikasylem, do tego 5 portów oraz tłok 2-pierścieniowy marki VERTEX o średnicy 40mm. Aluminiowa głowica cylindra o wysokim współczynniku sprężenia. To wszystko zostało zaprojektowane aby uzyskać największa moc mimo małej pojemnośći skokowej, pamiętając przy tym o długiej żywotności i wytrzymałości. Za granicą, gdzie marka DOPPLER jest bardzo znana, cylinder ten uważa się za jeden,  z najlepszych cylindrów o pojemnośći 50cm3 !!. Dlaczego ?, ponieważ we Francji gdzie produkuje się Dopplera, jest zakaz sprzedaży większych cylindrów do motocykli, dlatego inżynierowie robią wszystko aby uzyskać jak najwięcej mocy z oryginalnych pojemności silnika. Cylinder poziomu HIGH-END, stosować z gaźnikiem minimum 17,5mm ale zaleca się 19-21mm oraz sportowy układ wydechowy typu DOPPLER WR7, Turbokit ROAD, czy Yasuni R2. Cylinder dostarczany jest z głowicą,  kompletnym tłokiem, uszczelkami itp. Pełen zestaw montażowy. Cylinder posiada homologacje do legalnego użytku na drogach !.

Kit zawiera:

- cylinder aluminiowy 50 cm3, 

-  tłok aluminiowy kompletny,

- głowica cylindra,

-  niezbędne uszczelki montażowe,

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym: APRILIA: - MX 50 ccm (AM6)   - RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  - RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)   - Tuono 50 ccm (AM6)   - AF1 50 ccm (AM6)   BETA: - RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)   - RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   - RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)    - RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR-T Enduro 50 ccm (AM6)  - RR-T SM 50 ccm (AM6)   GENERIC: - Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)   - Tigger SM 50 ccm (AM6) MBK: - X-Limit SM 50 ccm (AM6) - X-Power 50 ccm (AM6)    - X-Limit Enduro 50 ccm (AM6) MALAGUTI: - XTM Enduro 50 ccm (AM6)  - Drakon Naked 50 ccm (AM6)   - XSM Supermotard 50 ccm (AM6) MOTORHISPANIA: - RX Super Racing 50 ccm (AM6)   - RX 50R 50 ccm (AM6) - Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)   - RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6) PEUGEOT: - XR6 50 ccm (AM6)   - XR7 50 ccm (AM6) - XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)  - XPS-Enduro 50 ccm (AM6)  - XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XP6-Enduro 50 ccm (AM6) RIEJU: - MRT 50 ccm (AM6)  - SMX SM 50 ccm (AM6)   - RS2 NKD 50ccm (AM6)   - RRX 50 ccm (AM6) - RR Enduro 50 ccm (AM6)   - RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)   - RS3 50 ccm (AM6) - MRX Euduro 50 ccm (AM6)   - MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)  - SMX SM 50 ccm Pro (AM6)   - Spike 2 50 ccm (AM6)   - Spike X 50 ccm (AM6) - RS2 Matrix 50 ccm (AM6)   - Tango 50 ccm (AM6) SHERCO: - Enduro 50 ccm (AM6)   - Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)   - HRD 50 ccm (AM6)  YAMAHA: - TZR 50 ccm - DT X SM 50 ccm  - DT R Enduro 50 ccm