loadingimg

Wczytuję dane...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Sportowy moduł, odblokowany CDI, ECU Minarelli AM6 Euro 4 & 5 Beta RR, Vent, Sherco SM-R, Fantic, Rieju MRT 50 ccm 2018 - 2024
MOTO125
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: MOTO125

KUP TERAZ!
Cena:850,12 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

MOTO125 PARTS:
Specjalnie zaprojektowane i wykonane z najwyższej jakości materiałów. Świetnej jakości zamienniki których jakość nie odstępuje od części oryginalnych, jednak cena jest zdecydowanie bardziej atrakcyjna. Wszystkie części wyprodukowane są tylko w krajach Unii Europejskiej. Produkcja to nie wszystko, wszystkie części przed wypuszczeniem do sprzedaży zostały przetestowane w warunkach wyścigowych np. w ADAC - motocyklowych mistrzostwach młodzieżowych na ternie Niemiec oraz w normalnym ruchu ulicznym.

Przedmiotem zakupu jest:
Sportowy moduł RACING. Urządzenie pozwala odblokować moduł ECU / CDI silnika Minarelli AM6 Euro 4 & Euro 5 montowanych od 2018r. Dzięki ECU twój motorower będzie w stanie osiągnąć nawet 16.000 RPM ! blokada obrotów nie będzie już problemem. Moduł jest gotowy do użytku a jego montaż ogranicza się tylko do wypięcia starego urządzenia i wpięcia nowego bez żadnych modyfikacji, PLUG&PLAY. Moduł otwiera drogę do dalszego tuningu, jest pierwszym krokiem w celu pełnego odblokowania motoroweru, świetnie współpracuje z oryginalnym cylindrem 50 ccm jak i zestawami po tuningu 70 / 80 /90 ccm. Wraz z modułem zalecamy wymianę układu wydechowego na sportowy, np. Turbokit oraz wymianę dyszy głównej gaźnika na minimum 92 mm oraz zębatkę zdawczą na 13/14 zębów. Produkt mocno wyścigowy, brak homologacji drogowej.

UWAGA !! Przed zakupem porównaj wtyczki modułu oryginalnego, muszą wyglądać tak samo !
W MODELACH BETA RR I SHERCO PO ZAMONTOWANIU CDI WYŁĄCZNIK KIEROWNICY PRZESTAJE DZIAŁAĆ (motocykl należy wyłączyć przez wyłącznik).

Motorowery z silnikiem AM6 Minarelli EURO4, EURO5 w tym:

BETA:

- Beta RR 2T 50 ccm (2018 - 2024)
- Beta RR 50 ccm RACING supermoto (2018 - 2024)
- RR 50 Enduro Euro5 (202 1- 2024) 
- RR 50 ccm supermoto Euro5 (2021 - 2024)

VENT MOTO:

- Vent BAJA 50 ccm 2T (2018 - 2024) 
- Vent BAJA RR 50 ccm 2T (2018 - 2024
- Vent DERAPAGE 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Vent DERAPAGE RR 50 ccm 2T (2018 - 2024)

SHERCO:
- Sherco FACTORY SE-R 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Sherco FACTORY SE-RS 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Sherco FACTORY SILVER SM-R 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Sherco FACTORY SILVER SM-RS 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Sherco FACTORY SM-R 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Sherco FACTORY SM-RS 50 ccm 2T (2018 - 2024)

FANTIC:

- Fantic E 50 ccm Performance / Competition (2018 - 2024)
- Fantic XE 50 ccm Performance / Competition (2021 - 2024) 
- Fantic MR 50 ccm Competition (2018 - 2024)
- Fantic XM 50 Performance / Competition (2021 - 2024)

RIEJU: 

- Rieju MRT Cross / Enduro / Supermoto 50 ccm 2T (2018 - 2024) 
- Rieju MRT PRO 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Rieju MRT TROPHY 50 ccm 2T (2018 - 2024)
- Rieju RS3 EU4 50 ccm 2T (2018 - 2020).