MOTO125 PARTS:
Specjalnie zaprojektowane i wykonane z najwyższej jakości materiałów. Świetnej jakości zamienniki których jakość nie odstępuje od części oryginalnych, jednak cena jest zdecydowanie bardziej atrakcyjna. Wszystkie cześci wyprodukowane są tylko w krajach Unii Europejskiej. Produkcja to nie wszystko, wszystkie części przed wypuszczeniem do sprzedaży zostały przetestowane w warunkach wyścigowych np. w ADAC - motocyklowych mistrzostwach młodzieżowych na ternie Niemiec oraz w normalnym ruchu ulicznym.
Przedmiotem zakupu jest:
Sportowy moduł RACING. Urządzenie pozwala odblokować ECU / CDI silnika DERBI / PIAGGIO EURO4 montowanych od 2018r. Dzięki ECU twój motorower będzie w stanie osiągnąć nawet 16.000 RPM ! blokada obrotów nie będzie już problemem. Moduł jest gotowy do użytku a jego montaż ogranicza się tylko do wypięcia starego urządzenia i wpięcia nowego bez żadnych modyfikacji, PLUG&PLAY. Moduł twiera drogę do dalszego tuningu, jest pierwszym krokiem w celu pełnego odblokowania motoroweru, świetnie współpracuje z oryginalnym cylindrem 50 ccm jak i zestawami po tuningu 70 / 80 /90 ccm. Wraz z modułem zalecamy wymianę układu wydechowego na sportowy, np. Turbokit oraz wymianę dyszy głównej gaźnika na minimum 75 mm. Produkt mocno wyścigowy, brak homologacji drogowej.
UWAGA !! Przed zakupem porównaj wtyczki modułu oryginalnego, muszą wyglądać tak samo !
Produkt pasuje do: (tylko silniki EURO4 !)
APRILIA
- RS 50cc od 2018 (D50B0, Euro4),
- RX Enduro 50cc od 2018 (D50B0, Euro4),
- SX SM 50cc od 2018 (D50B0, Euro4).
DERBI
- Senda Racing SM 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- Senda X-Treme 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- Senda Limited SM 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- Senda X-Treme R 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4).
GILERA
- RCR SM 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- RCR Cross 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- SMT 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4),
- SMT SM 50 ccm od 2018 (D50B0, Euro4).