loadingimg

Wczytuję dane...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit aluminium MALOSSI MHR TEAM 50 cm3 AM6
MALOSSI
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: MALOSSI

KUP TERAZ!
Cena:1827,00 PLN
2030,00 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

MALOSSI PARTS:

Malossi to Włoski producent części motocyklowych. Jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek tuningowych na świecie, produkty Malossi to absolutna czołówka najlepszych producentów częsci do tuningu skuterów, maxi skuterów, motorowerów i motocykli. Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały użyte do produkcji, najlepsze osiągi i to wszystko produkowane tylko we Włoszech. Oferta firmy jest bardzo szeroka, od elementów do tuningu mechanicznego w tym częsci silnika takich jak np. cylindry, wały, wariatory poprzez gaźniki, zawory membranowe a na częsciach do tuningu wizualnego kończąc np. szyby do skuterów. Malossi uczestniczy we wszystkich wyścigach skuterów w Europie, sam tworzy własne zawody np. Yamaha YZF-R125 CUP. Wieloletnie doświadczenie, brak kompromisów w jakości i aboslutna pasja do wykręcania najlepszych osiągów przy wysokiej trwałości części, to właśnie Malossi.



Posiadamy dostęp do całego asortymentu marki Malossi. Nie znalazłeś na stronie ? napisz do nas !

Przedmiotek zakupu jest:

Tuningowy cylinder marki Malossi, topowy model MHR TEAM. Najmocniejszy cylinder w katalogu Malossiego i jedna z najmocniejszych 50 ccm dostępna na rynku. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. Mimo że aluminium świetnie odprowadza ciepło, zastosowano tutaj modularną (dzieloną) głowicę aby zapewnić optymalną temperaturę zestawu. Ten 7 kanałowy cylinder to potwór z którym możesz spokojnie osiągnąć 16KM na kole przy 13 000 RPM. Do uzyskania pełnej mocy konieczna będzie wymiana gaźnika na większy (od 19 do 24 mm) oraz sportowy układ wydechowy poziomu highend lub racing. W komplecie wszystkie niezbędne części. Zalecamy stosować świece: NGK B11EGV.

Zestaw zawiera:

- aluminowy cylinder 50 ccm,
- aluminiowy tłok kompletny o średnicy 40,30 mm,
- głowice cylindra (modularna)
- szpilki cylindra
- adapter wydechu,
- uszczelki cylindra TOP-END

Produkt pasuje do:

APRILIA
- AF1 Futura 50cc (AM6),
- Classic 50 ccm (AM6),
- Pegaso 50 ccm (AM6),
- MX 50cc (AM6), 
- RS EXTREMA 50cc 1995 - 1998 (AM6), 
- RS 50cc 1999 - 2005 (AM6),
- RS TUONO 50 ccm (AM6),
- RX 50cc (AM6),
- RX Enduro 50 ccm 1992 - 2003 (AM6)

BETA
- RK6 50cc 1997 - 2002 (AM6),
- RR-T Enduro / SM 50cc (AM6),
- RR SM / ENDURO 50 ccm 1999 - 2005 (AM6),

CH-MOTO
- WSM SM Racing 50cc (AM6, Euro 2),
- WXE Enduro Racing 50cc (AM6, Euro 2) 

FANTIC MOTOR
- Caballero SM 50cc, 
- Regolarita Casa 50cc

GENERIC
- Trigger SM 50cc (AM6), 
- Trigger X-Enduro 50cc (AM6),
- X-Enduro 50cc (AM6),

HM-MOTO
- CRE Baja Enduro 50cc 1995 - 2009 (AM6), 
- CRE Six SM 50cc 1995 - 2009 (AM6),
- Dérapage SM Compétition 50cc 1995 - 2009 (AM6),

HUSQVARNA
- CH Racing 50cc (AM6),
- SM Cross 50cc (AM6),
- R 50cc (until 2000 AM6),
- WSM 50cc after 2000,

MBK
- X-Limit Enduro 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Limit Enduro 50cc po 2003 (AM6),
- X-Limit SM 50cc przed 2003 (AM6), 
- X-Limit SM 50cc po 2003 (AM6),
- X-Power 50cc przed 2003 (AM6),
- X-Power 50cc po 2003 (AM6),

MALAGUTI
- Drakon Naked 50cc (AM6),
- XSM Supermotard 50cc po 2003 (AM6), 
- XTM Enduro 50cc przed 2003 (AM6), 

MOTORHISPANIA
- Furia Max Enduro / SM 50cc (AM6), 
- RX Super Racing 50cc (AM6), 
- RYZ Enduro / SM 50cc (AM6),

PEUGEOT
- NK7, 
- XP6-Enduro 50cc (AM6),
- XP6-Supermotard 50cc (AM6),
- XP7, 
- XPS-Enduro 50cc (AM6),
- XPS-Street EVO2 50cc (AM6),
- XPS-Supermotard 50cc (AM6), 
- XR6 50cc (AM6),
- XR7 

RIEJU
- MRT 50cc,
- MRT 50cc Pro,
- MRT 50cc Pro SM,
- MRT 50cc SM,
- MRX Enduro 50cc Pro (AM6),
- MRX Euduro 50cc (AM6),
- RR Enduro 50cc (AM6), 
- RS-1 Evolution 50cc (AM6),
- RS2 Matrix 50cc (AM6),
- RS2 NKD 50cc (AM6)
- RS3 50cc,
- SMX SM 50cc (AM6),
- SMX SM 50cc Pro (AM6),
- Spike 2 50cc (AM6),

SHERCO
- Enduro 50cc (AM6), 
- Enduro SHARK 50cc (AM6),
- HRD Enduro 50cc (AM6),
- Supermotard 50cc (AM6),
- Supermotard Champion Replica 50cc (AM6),
- Supermotard IPONE Replica 50cc (AM6),
- Supermotard Shark 50cc (AM6),

YAMAHA
- DT R Enduro 50cc przed 2003 AM6,
- DT R Enduro 50cc po 2003 AM6,
- DT X SM 50cc przed 2003 AM6,
- DT X SM 50cc po 2003 AM6,
- TZR 50cc przed 2003 (AM6),
- TZR 50cc po 2003 (AM6).

Oraz inne motorowery z silnikami AM6 Minarelli.