ATHENA PARTS:
Athena to Włoska firma zajmująca się przemysłem motocyklowym od blisko 40lat.Ich oferta jest bardzo szeroka i obejmuje cylindry,moduły,wydechy,uszczelki,uszczelniacze, simmeringi i inne części silnikowe zarówno do tuningu jak i silników seryjnych.Athena produkuje części zarówno do motocykli 2T jak i 4T.Bardzo wysoka jakość wykonania oraz świetne dane techniczne oferowanych produktów przełożyło się na świetne wyniki zawodników motocyklowych w różnych dziedzinach używających ich produktów.
Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy ATHENA w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy dla ciebie wszystko.
Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit ATHENA 183 cm3. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem, dodatkowo dla zamaskowania zewnętrzna część malowana na czarno. W połączeniu z wysokiej jakości lekkim aluminiowym tłokiem wraz z pierścieniami. W zestawie nowy moduł sterujący, centrala ECU ATHENA. To wszystko pozwala na uzyskanie bardzo dużej mocy na tylnim kole 17,2KM. Moc na tylnim kole jest zawsze mniejsza niż moc silnika, strata wynika z przekazania mocy silnika na tylne koło. Często producenci podają moc silnika która jest zawsze wyższą wartością a realna moc jest mniejsza. Moduł posiada przełącznik map na wersje SOFT oraz HARD. Wersja SOFT jest z ograniczoną mocą - dla lepszej trakcji, np. podczas deszczu. Wersja HARD - FULL POWER czyli dla pełnej zabawy :). Duży wzrost mocy oraz znacznie lepszy moment obrotowy gwarantowany. W komplecie z cylindrem instrukcja montażu ze zdjęciami, montaż typu PLUG&PLAY, nie potrzebne żadne dodatkowe przeróbki ani części, dokładną instrukcją w j. angielskm. Do uzyskania pełnej mocy, zalecamy montaż ze sportowym układem wydechowym np TURBOKIT. Możliwość podłączenia modułu do zmiany map GET WIFI-COM.
Dane techniczne:
- pojemność: 182,7 ccm,
- średnica cylindra: 63 mm,
- kompresja: 11,4:1,
- moc na tylnim kole: 17,2 KM / 7900 RPM,
Zalety stosowania:
- zwiększa moc na kole do 17,2 KM (przy 7900rpm),
- znalcznie lepszy moment obrotowy, większa moc już od dolnych obrotów,
- polepsza dzwięk silnika,
- lepsze przyśpieszenie oraz prędkość,
Zaleca się stosować razem ze sportowym układem wydechowym, np. TURBOKIT GP.
Zastosowanie:
- Yamaha MT-125 ccm 2014 - 2016.