loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

Bestsellery

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
Promocja
Cylinder kit ITALKIT aluminium 88 cm3 dzielona głowica skok 44,9 mm EBS EBE
ITALKIT
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: ITALKIT

KUP TERAZ!
Cena:878,80 PLN
976,44 PLN
Cena rynkowa: 1223.00 PLN
  • Opis produktu

ITALKIT PARTS:

Italkit to Hiszpański producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.

Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !!. Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko :)
 

Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit marki ITALKIT o pojemności 88 ccm. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. Cylinder o zmienionym skoku wału na 44,90 mm. Zmiana skoku wału spowodowała zwiększenie pojemności skokowej cylindra mimo zachowania tej samej średnicy cylindra. Głowica cylindra perfekcyjnie wykonan, wersja modularna - dzielona. Takie roziwązanie głowicy cylindra powoduje lepsze odprowadzanie ciepła przez co motocykl więcej zniesie. W zestawie znajdziesz kompletny tłok 1-pierścieniowy ze sworzniem i zabezpieczeniem. Zastosowanie 1 pierścienia powoduje zmniejsze tarcia w cylindrze i lepsze osiągi. Technologia rodem z motoGP. Niska waga i świetne osiągi. Zestaw obejmuje niezbędne uszczelki montażowe, łożysko igiełkowe korbowodu oraz szpilki cylindra. Cylinder należy montować TYLKO ze wałem o skoku 44,90 mm np. Italkit, Barikit. Montaż może wymagać rozwiercenia karterów. Do uzyskania pełnej mocy zalecamy stosować z większym gaźnikim nawet 24 mm mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit Carrera.


W zestawie:
- aluminiowy cylinder 50 mm,
- głowica cylindra modularna,
- kompletny tłok 1-pierścieniowy,
- zestaw uszczelek TOP-END,
- szpilki cylindra,
- łożysko korbowodu.

Produkt pasuje do: (silnik DERBI EBS/EBE)

BULTACO:
 - Astro Enduro 50cc (DERBI),
- Lobito SM 50cc (DERBI).

DERBI:
- Senda 50cc (przed 2000) - (rurowy),
-  Senda 2000 50cc (przed 2004) - Euro2,
-  Senda DRD SM (przed 2004) - (rurowy),
- Senda DRD SM (przed 2004) Euro 2,
- Senda Enduro (przed 2004)) - (rurowy),
- Senda Enduro 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda R DRD Enduro (przed 2004) - (rurowy),
- Senda R DRD Enduro (przed 2004) Euro 2,
- Senda SM 50cc (przed 2000) - (rurowy),
- Senda SM 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Race 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Race Trail (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem Enduro (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem Enduro (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Trem SM (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem SM (przed 2004) Euro 2.

GILERA:
- GSM 50cc (DERBI),
- H@K Euduro 50cc (DERBI),
- RCR Enduro 50 (przed 2005 EBS050) (rurowy),
- SMT SM 50cc (DERBI) - (rurowy),
- Sioux Enduro 50cc (Derbi),
- Zulu Enduro 50cc (DERBI).

Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI EBS / EBE z normą EURO 2 przed 2004r.