ITALKIT PARTS:
Italkit to Hiszpański producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.
Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !!. Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko :)
Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit marki ITALKIT o pojemności 88 ccm. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. Cylinder o zmienionym skoku wału na 44,90 mm. Zmiana skoku wału spowodowała zwiększenie pojemności skokowej cylindra mimo zachowania tej samej średnicy cylindra. Głowica cylindra perfekcyjnie wykonan, wersja modularna - dzielona. Takie roziwązanie głowicy cylindra powoduje lepsze odprowadzanie ciepła przez co motocykl więcej zniesie. W zestawie znajdziesz kompletny tłok 1-pierścieniowy ze sworzniem i zabezpieczeniem. Zastosowanie 1 pierścienia powoduje zmniejsze tarcia w cylindrze i lepsze osiągi. Technologia rodem z motoGP. Niska waga i świetne osiągi. Zestaw obejmuje niezbędne uszczelki montażowe, łożysko igiełkowe korbowodu oraz szpilki cylindra. Cylinder należy montować TYLKO ze wałem o skoku 44,90 mm np. Italkit, Barikit. Montaż może wymagać rozwiercenia karterów. Do uzyskania pełnej mocy zalecamy stosować z większym gaźnikim nawet 24 mm mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit Carrera.
W zestawie:
- aluminiowy cylinder 50 mm,
- głowica cylindra modularna,
- kompletny tłok 1-pierścieniowy,
- zestaw uszczelek TOP-END,
- szpilki cylindra,
- łożysko korbowodu.
Produkt pasuje do: (silnik DERBI EBS/EBE)
BULTACO:
- Astro Enduro 50cc (DERBI),
- Lobito SM 50cc (DERBI).
DERBI:
- Senda 50cc (przed 2000) - (rurowy),
- Senda 2000 50cc (przed 2004) - Euro2,
- Senda DRD SM (przed 2004) - (rurowy),
- Senda DRD SM (przed 2004) Euro 2,
- Senda Enduro (przed 2004)) - (rurowy),
- Senda Enduro 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda R DRD Enduro (przed 2004) - (rurowy),
- Senda R DRD Enduro (przed 2004) Euro 2,
- Senda SM 50cc (przed 2000) - (rurowy),
- Senda SM 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Race 2000 (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Race Trail (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem Enduro (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem Enduro (przed 2004) Euro 2,
- Senda X-Trem SM (przed 2000) - (rurowy),
- Senda X-Trem SM (przed 2004) Euro 2.
GILERA:
- GSM 50cc (DERBI),
- H@K Euduro 50cc (DERBI),
- RCR Enduro 50 (przed 2005 EBS050) (rurowy),
- SMT SM 50cc (DERBI) - (rurowy),
- Sioux Enduro 50cc (Derbi),
- Zulu Enduro 50cc (DERBI).
Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI EBS / EBE z normą EURO 2 przed 2004r.