loadingimg

Wczytuję dane...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Klocki hamulcowe TRW LUCAS PRZÓD lub TYŁ
TRW
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 5 dni

Producent: TRW

KUP TERAZ!
Cena:75,00 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

TRW LUCAS PARTS:

TRW LUCAS to efekt połączenia dwóch największych producentów klocków hamulcowych. TRW - Niemieckiego producenta oraz LUCAS - Angielskiego producenta klocków, tarcz i innych części zamiennich z działy układ hamulcowy. Produkty tej firmy to bardzo wysoka jakość, przystępna cena i co ważne EUROPEJSKA produkcja. Kup raz a dobrze, wkońcu tutaj chodzi o twoje bezpieczeństwo !. 

Rodzaje klocków hamulcowych TRW LUCAS:

ORGANIC - STANDARD
- standardowy materiał cierny,
- mieszanka organiczna z podkładem ceramicznym zapobiegająca przegrzewaniu układu,
- stosować na oś przednią i/lub tylną,
- długa żywotność klocka hamulcowego,
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz,
- zapewnia solidne i stałe efekty hamowania nawet w mokrych warunkach.

SV SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o podwyższonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś przednią
- dobre efekty hamowania
- może być używany z niemal każdym rodzajem tarcz (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie stosowane były klocki o spieku metalicznym
- ograniczona przydatność w sporcie – stabilność cieplna do temp. 400°C

SH SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o obniżonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś tylną
- może być używany z niemal każdym rodzajem (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie
stosowane były klocki o spieku metalicznym
- współczynnik tarcia dopasowany do klocków o specyfikacji SV

SI SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- klocek do motocykli off-road
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- długa żywotność klocka hamulcowego
- dobry współczynnik tarcia
- odpowiedni do użytku w różnorodnych warunkach typu off-road

SR SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek hamulcowy o podwyższonym współczynniku tarcia
- przeznaczony dla skuterów
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- doskonałe efekty hamowania
- długa żywotność klocka hamulcowego
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz

RSI SINTER
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- wysoki współczynnik tarcia – doskonały efekt hamowania
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- ulega szybszemu zużyciu niż klocek w specyfikacji SI
- odpowiedni dla motocykli Supermoto
- nieodpowiedni do użytkowania w warunkach silnego zabrudzenia i wilgotności

CRQ CARBON
- Hyper Carbon RAC
- mieszanka cierna na bazie włókien węglowych
- wyłącznie do użytku na torze
- stosować wyłącznie na oś przednią
- większa wytrzymałość niż w przypadku klocków o specyfikacji SRQ
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- zapewnia odpowiedni współczynnik tarcia
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników

SCR SINTER
- Sinter Carbon RAC
- mieszanka cierna węglowo - metaliczna
- wyłącznie do użytku na torze
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników
- stosować wyłącznie na oś przednią
- nie wymaga rozgrzewania przed użyciem
- nie wymaga układania / docierania w początkowej fazie użytkowania
- wysoki współczynnik tarcia
- stałe ciśnienie i punkt zadziałania hamulca
- wysoka stabilność mieszanki ciernej, niski stopień zużycia
- doskonałe właściwości eksploatacyjne
- możliwość stosowania w wyścigach długodystansowych
- długie okresy międzyprzeglądowe bez
oznak twardnienia mieszanki ciernej
- powszechnie stosowany w Motocyklowych Mistrzostwach Świata (np. Alex Barros, Max Neukirchner

SRQ SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- stosować wyłącznie na oś przednią
- niezwykle wysoki współczynnik tarcia, zaskakująco skuteczne
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- odpowiednie do użycia w sporcie
- rekomendowane przez wiodące czasopisma motocyklowe
- preferowane przez znanych zawodników

!! KLOCKI ZAWSZE PAKOWANE SĄ NA 1 TARCZĘ (2sztuki) !!

Przedmiotem zakupu jest:

Komplet klocków hamulcowych, edycja STANDARD na PRZÓD lub TYŁ zależnie od motocykla.

Produkt pasuje do: 


- Aprilia RS 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0),
- Beta RK6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Beta RR 50 cm3 1999 - 2007 (silnik AM6 Mineralli),
- CPI SM / SMX 50 cm3 (silnik AM6 Minarelli),
- Derbi GPR / NUDE 50 cm3 od 2004 (silnik D50B0),
- Derbi GPR 125 cm3 2T tył,
- Derbi SENDA 50 cm3 1994 - 2005 (silnik EBS) TYŁ i PRZÓD
- Derbi SENDA DRD PRO / RACING 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0)
- Derbi SENDA TERRA 125 cm3 2007 przód,
- Gilera GSM 50 cm3 TYŁ i PRZÓD
- Gilera H@K 50 cm3 TYŁ i PRZÓD
- Gilera RCR 50 cm3 (silnik EBS),
- Gilera RCR/SMT 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0),
- Gilera SC 125 cm3 2T,
- Malaguti DRAKON 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Malaguti XSM / XTM 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli),
- MBK X-Limit 50 cm3 od 2004 (silnik AM6 Mineralli),
- MBK X-Power 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli),
- Motorhispania FURIA 50 cm3 1997 - 2005 (silnik AM6 Minarelli) TYŁ i PRZÓD,
- Motorhispania FURIA MAX 50 cm3 od 2006 (silnik AM6 Mineralli)
- Motorhispania RYZ 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Motorhispania RX 50 cm3 1999 - 2008 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XP6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Peugeot XPS 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XR6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XR7 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju MRX 50 cm3 2000 - 2008 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju RR 50 cm3 1996 - 2006 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Rieju RS1 RS-1 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju RS2 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju SMX SM 50 cm3 2001 - 2007 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju SPIKE 50 / SPIKE X 50 cm3 2006 - 2009 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju MRX / SMX 125 cm3,
- Yamaha DT R / X 50 cm3 od 2004 (silnik AM6 Mineralli),
- Yamaha TZR 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli).