loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Klocki hamulcowe TRW LUCAS TYŁ
TRW
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 1 - 5 dni

Producent: TRW

KUP TERAZ!
Cena:129,00 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

TRW LUCAS PARTS:

TRW LUCAS to efekt połączenia dwóch największych producentów klocków hamulcowych. TRW - Niemieckiego producenta oraz LUCAS - Angielskiego producenta klocków, tarcz i innych części zamiennich z działy układ hamulcowy. Produkty tej firmy to bardzo wysoka jakość, przystępna cena i co ważne EUROPEJSKA produkcja. Kup raz a dobrze, wkońcu tutaj chodzi o twoje bezpieczeństwo !. 

Rodzaje klocków hamulcowych TRW LUCAS:

ORGANIC - STANDARD
- standardowy materiał cierny,
- mieszanka organiczna z podkładem ceramicznym zapobiegająca przegrzewaniu układu,
- stosować na oś przednią i/lub tylną,
- długa żywotność klocka hamulcowego,
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz,
- zapewnia solidne i stałe efekty hamowania nawet w mokrych warunkach.

SV SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o podwyższonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś przednią
- dobre efekty hamowania
- może być używany z niemal każdym rodzajem tarcz (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie stosowane były klocki o spieku metalicznym
- ograniczona przydatność w sporcie – stabilność cieplna do temp. 400°C

SH SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o obniżonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś tylną
- może być używany z niemal każdym rodzajem (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie
stosowane były klocki o spieku metalicznym
- współczynnik tarcia dopasowany do klocków o specyfikacji SV

SI SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- klocek do motocykli off-road
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- długa żywotność klocka hamulcowego
- dobry współczynnik tarcia
- odpowiedni do użytku w różnorodnych warunkach typu off-road

SR SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek hamulcowy o podwyższonym współczynniku tarcia
- przeznaczony dla skuterów
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- doskonałe efekty hamowania
- długa żywotność klocka hamulcowego
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz

RSI SINTER
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- wysoki współczynnik tarcia – doskonały efekt hamowania
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- ulega szybszemu zużyciu niż klocek w specyfikacji SI
- odpowiedni dla motocykli Supermoto
- nieodpowiedni do użytkowania w warunkach silnego zabrudzenia i wilgotności

CRQ CARBON
- Hyper Carbon RAC
- mieszanka cierna na bazie włókien węglowych
- wyłącznie do użytku na torze
- stosować wyłącznie na oś przednią
- większa wytrzymałość niż w przypadku klocków o specyfikacji SRQ
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- zapewnia odpowiedni współczynnik tarcia
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników

SCR SINTER
- Sinter Carbon RAC
- mieszanka cierna węglowo - metaliczna
- wyłącznie do użytku na torze
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników
- stosować wyłącznie na oś przednią
- nie wymaga rozgrzewania przed użyciem
- nie wymaga układania / docierania w początkowej fazie użytkowania
- wysoki współczynnik tarcia
- stałe ciśnienie i punkt zadziałania hamulca
- wysoka stabilność mieszanki ciernej, niski stopień zużycia
- doskonałe właściwości eksploatacyjne
- możliwość stosowania w wyścigach długodystansowych
- długie okresy międzyprzeglądowe bez
oznak twardnienia mieszanki ciernej
- powszechnie stosowany w Motocyklowych Mistrzostwach Świata (np. Alex Barros, Max Neukirchner

SRQ SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- stosować wyłącznie na oś przednią
- niezwykle wysoki współczynnik tarcia, zaskakująco skuteczne
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- odpowiednie do użycia w sporcie
- rekomendowane przez wiodące czasopisma motocyklowe
- preferowane przez znanych zawodników

!! KLOCKI ZAWSZE PAKOWANE SĄ NA 1 TARCZĘ (2sztuki) !!

Przedmiotem zakupu jest:

Komplet klocków hamulcowych, edycja STANDARD na TYŁ.

Produkt pasuje do: 

- SACHS XTC 125 cm3 od 1999