loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Klocki hamulcowe TRW LUCAS PRZÓD lub TYŁ METALICZNE
TRW
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 2.5  ocen: 2

Realizacja zamówienia: 1 - 5 dni

Producent: TRW

KUP TERAZ!
Cena:89,00 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

TRW LUCAS PARTS:

TRW LUCAS to efekt połączenia dwóch największych producentów klocków hamulcowych. TRW - Niemieckiego producenta oraz LUCAS - Angielskiego producenta klocków, tarcz i innych części zamiennich z działy układ hamulcowy. Produkty tej firmy to bardzo wysoka jakość, przystępna cena i co ważne EUROPEJSKA produkcja. Kup raz a dobrze, wkońcu tutaj chodzi o twoje bezpieczeństwo !. 

Rodzaje klocków hamulcowych TRW LUCAS:

ORGANIC - STANDARD
- standardowy materiał cierny,
- mieszanka organiczna z podkładem ceramicznym zapobiegająca przegrzewaniu układu,
- stosować na oś przednią i/lub tylną,
- długa żywotność klocka hamulcowego,
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz,
- zapewnia solidne i stałe efekty hamowania nawet w mokrych warunkach.

SV SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o podwyższonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś przednią
- dobre efekty hamowania
- może być używany z niemal każdym rodzajem tarcz (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie stosowane były klocki o spieku metalicznym
- ograniczona przydatność w sporcie – stabilność cieplna do temp. 400°C

SH SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek o obniżonym współczynniku tarcia
- stosować wyłącznie na oś tylną
- może być używany z niemal każdym rodzajem (nie stosować z tarczami żeliwnymi)
- używać wyłącznie jeśli oryginalnie
stosowane były klocki o spieku metalicznym
- współczynnik tarcia dopasowany do klocków o specyfikacji SV

SI SINTER - ZŁOTE
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- klocek do motocykli off-road
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- długa żywotność klocka hamulcowego
- dobry współczynnik tarcia
- odpowiedni do użytku w różnorodnych warunkach typu off-road

SR SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- klocek hamulcowy o podwyższonym współczynniku tarcia
- przeznaczony dla skuterów
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- doskonałe efekty hamowania
- długa żywotność klocka hamulcowego
- odpowiednie dla wszystkich rodzajów tarcz

RSI SINTER
- mieszanka cierna - spiek metaliczny, nie lakierowany
- wysoki współczynnik tarcia – doskonały efekt hamowania
- stosować na oś przednią i/lub tylną
- ulega szybszemu zużyciu niż klocek w specyfikacji SI
- odpowiedni dla motocykli Supermoto
- nieodpowiedni do użytkowania w warunkach silnego zabrudzenia i wilgotności

CRQ CARBON
- Hyper Carbon RAC
- mieszanka cierna na bazie włókien węglowych
- wyłącznie do użytku na torze
- stosować wyłącznie na oś przednią
- większa wytrzymałość niż w przypadku klocków o specyfikacji SRQ
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- zapewnia odpowiedni współczynnik tarcia
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników

SCR SINTER
- Sinter Carbon RAC
- mieszanka cierna węglowo - metaliczna
- wyłącznie do użytku na torze
- odpowiedni dla zaawansowanych zawodników
- stosować wyłącznie na oś przednią
- nie wymaga rozgrzewania przed użyciem
- nie wymaga układania / docierania w początkowej fazie użytkowania
- wysoki współczynnik tarcia
- stałe ciśnienie i punkt zadziałania hamulca
- wysoka stabilność mieszanki ciernej, niski stopień zużycia
- doskonałe właściwości eksploatacyjne
- możliwość stosowania w wyścigach długodystansowych
- długie okresy międzyprzeglądowe bez
oznak twardnienia mieszanki ciernej
- powszechnie stosowany w Motocyklowych Mistrzostwach Świata (np. Alex Barros, Max Neukirchner

SRQ SINTER
- mieszanka cierna – spiek metaliczny
- stosować wyłącznie na oś przednią
- niezwykle wysoki współczynnik tarcia, zaskakująco skuteczne
- wymaga niewielkiego nacisku dźwigni hamulca
- odpowiednie do użycia w sporcie
- rekomendowane przez wiodące czasopisma motocyklowe
- preferowane przez znanych zawodników

!! KLOCKI ZAWSZE PAKOWANE SĄ NA 1 TARCZĘ (2sztuki) !!

Przedmiotem zakupu jest:

Komplet klocków hamulcowych, edycja SR SINTER - ZŁOTE  na PRZÓD lub TYŁ zależnie od motocykla.

Produkt pasuje do: 

- Aprilia RS 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0),
- Beta RK6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Beta RR 50 cm3 1999 - 2007 (silnik AM6 Mineralli),
- CPI SM / SMX 50 cm3 (silnik AM6 Minarelli),
- Derbi GPR / NUDE 50 cm3 od 2004 (silnik D50B0),
- Derbi GPR 125 cm3 2T tył,
- Derbi SENDA 50 cm3 1994 - 2005 (silnik EBS) TYŁ i PRZÓD
- Derbi SENDA DRD PRO / RACING 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0)
- Derbi SENDA TERRA 125 cm3 2007 przód,
- Gilera GSM 50 cm3 TYŁ i PRZÓD
- Gilera H@K 50 cm3 TYŁ i PRZÓD
- Gilera RCR 50 cm3 (silnik EBS),
- Gilera RCR/SMT 50 cm3 od 2006 (silnik D50B0),
- Gilera SC 125 cm3 2T,
- Malaguti DRAKON 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Malaguti XSM / XTM 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli),
- MBK X-Limit 50 cm3 od 2004 (silnik AM6 Mineralli),
- MBK X-Power 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli),
- Motorhispania FURIA 50 cm3 1997 - 2005 (silnik AM6 Minarelli) TYŁ i PRZÓD,
- Motorhispania FURIA MAX 50 cm3 od 2006 (silnik AM6 Mineralli)
- Motorhispania RYZ 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Motorhispania RX 50 cm3 1999 - 2008 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XP6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Peugeot XPS 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XR6 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Peugeot XR7 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju MRX 50 cm3 2000 - 2008 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju RR 50 cm3 1996 - 2006 (silnik AM6 Mineralli) TYŁ i PRZÓD,
- Rieju RS1 RS-1 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju RS2 50 cm3 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju SMX SM 50 cm3 2001 - 2007 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju SPIKE 50 / SPIKE X 50 cm3 2006 - 2009 (silnik AM6 Mineralli),
- Rieju MRX / SMX 125 cm3,
- Yamaha DT R / X 50 cm3 od 2004 (silnik AM6 Mineralli),
- Yamaha TZR 50 cm3 od 2003 (silnik AM6 Mineralli).

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

Dzwignia sprzęgła klamka lewa VICMA

 

Klocki hamulcowe TRW LUCAS PRZÓD

 

Klocki hamulcowe TRW LUCAS PRZÓD lub TYŁ

 

Klocki hamulcowe TRW LUCAS PRZÓD lub TYŁ

 
motostyling@o2.plmotostyling@o2.plmotostyling@o2.plmotostyling@o2.pl
Produkt dostępny!
1 szt.
39,00 PLN
Produkt dostępny!
1 szt.
105,00 PLN
Produkt dostępny!
1 szt.
75,00 PLN
Produkt dostępny!
1 szt.
99,00 PLN
Dodaj: szt.
do koszyka
Dodaj: szt.
do koszyka
Dodaj: szt.
do koszyka
Dodaj: szt.
do koszyka