loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit RACING zawór aluminium 50 cm3 MINARELLI AM6 ATHENA P400130100004
ATHENA
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 5 - 15 dni

Producent: ATHENA

KUP TERAZ!
Cena:1760,35 PLN
2347,17 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

 ATHENA PARTS:

Athena to Włoska firma zajmująca się przemysłem motocyklowym od blisko 40lat. Ich oferta jest bardzo szeroka i obejmuje cylindry, moduły, wydechy, uszczelki, uszczelniacze, simmeringi i inne części silnikowe zarówno do tuningu jak i silników seryjnych. Athena produkuje części zarówno do motocykli 2T jak i 4T. Bardzo wysoka jakość wykonania oraz świetne dane techniczne oferowanych produktów przełożyło się na świetne wyniki zawodników motocyklowych w różnych dziedzinach używających ich produktów. Athena to jedna z największych firm produkujących części do motocykli w Europie oraz licząca się na świecie.

Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy ATHENA w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę! Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy !

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny sportowy aluminiowy cylinder kit o pojemności 50 cm3, mniejsza wersja cylindra 80 cm3. Cylinder wykonany z aluminium, pokryty nikasylem w zestawie z 1 - pierścieniowym tłokiem oraz specjalną, dzieloną głowicą cylindra aby lepiej odprowadzać ciepło. Prawdopodobnie jedyna taka konstrukcja cylindra dla motorowerów na świecie. Cylinder opórcz ogromnej już pojemności, wyposażono dodatkowo w zawór wydechowy POWER VALVE. Tego typu rozwiązania stosuje się w cylindrach 125cm3 i większych w silnikach 2T. Zastosowano tutaj technologie znaną ze sportowych zaworów RAVE2 dla Aprili 125cm3, zawór w tym cylindrze tak jak i RAVE2 działa na podciśnienie. Wzrost ciśnienia w cylindrze czyli wzrost obrotów, powoduje otwarcie się zaworu (cofnięcie języczka zaworu do środka), zawór zamyka się automatycznie przy spadku obrotów = mniejsze ciśnienie. Takie rozwiązanie jest niemal bezobsługowe i łatwe w ustawieniu oraz eksploatacji. Zastosowanie zaworu pozwala na uzyskanie bardzo mocnego przypływu mocy po jego otwarciu przy jednoczesnym braku lub zniwelowaniu do minimum efektu mulenia motocykla na niskich obrotach. Zawór pozwala na szybkie odprowadzenie spalin z cylindra. Do uzyskania pełnej mocy z cylindra należy stosować większy gaźnik oraz sportowy układ wydechowy.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder 50 ccm,

- tłok kompletny o średnicy 40 mm,

- głowica cylindra,

- niezbędne uszczelki montażowe.
 

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym: APRILIA: - MX 50 ccm (AM6)   - RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  - RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)   - Tuono 50 ccm (AM6)   - AF1 50 ccm (AM6)   BETA: - RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)   - RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   - RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)    - RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR-T Enduro 50 ccm (AM6)  - RR-T SM 50 ccm (AM6)   GENERIC: - Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)   - Tigger SM 50 ccm (AM6) MBK: - X-Limit SM 50 ccm (AM6) - X-Power 50 ccm (AM6)    - X-Limit Enduro 50 ccm (AM6) MALAGUTI: - XTM Enduro 50 ccm (AM6)  - Drakon Naked 50 ccm (AM6)   - XSM Supermotard 50 ccm (AM6) MOTORHISPANIA: - RX Super Racing 50 ccm (AM6)   - RX 50R 50 ccm (AM6) - Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)   - RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6) PEUGEOT: - XR6 50 ccm (AM6)   - XR7 50 ccm (AM6) - XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)  - XPS-Enduro 50 ccm (AM6)  - XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XP6-Enduro 50 ccm (AM6) RIEJU: - MRT 50 ccm (AM6)  - SMX SM 50 ccm (AM6)   - RS2 NKD 50ccm (AM6)   - RRX 50 ccm (AM6) - RR Enduro 50 ccm (AM6)   - RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)   - RS3 50 ccm (AM6) - MRX Euduro 50 ccm (AM6)   - MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)  - SMX SM 50 ccm Pro (AM6)   - Spike 2 50 ccm (AM6)   - Spike X 50 ccm (AM6) - RS2 Matrix 50 ccm (AM6)   - Tango 50 ccm (AM6) SHERCO: - Enduro 50 ccm (AM6)   - Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)   - HRD 50 ccm (AM6)  YAMAHA: - TZR 50 ccm - DT X SM 50 ccm  - DT R Enduro 50 ccm