loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit PARMAKIT 110 cm3 aluminium D50B0
PARMAKIT
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: PARMAKIT

KUP TERAZ!
Cena:3221,07 PLN
3390,62 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

PARMAKIT PARTS:

Parmakit to Włoski producent części motocyklowych. Firma z długo letnią tradycją, jedna z pierwszych tego typu firm we Włoszech. Produkcja nadal odbywa się w 100% we Włoszech co zapewnia nam najwyższą jakość wykonania ich produktów. Firma wyspecjalizowała się w aluminium i nikasylu, zaprojektowali już ponad 2500 autorskich produktów do 60 marek motocykli. Oferta firmy to głównie świetne aluminiowe cylindry, wały, korbowody, zapłony. Firma współpracuje z firma VERTEX która zaopatruje ich w tłoki najwyższej jakości.

Jeśmy dilerem marki PARMAKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment !! Jeśli nie znalazłeś czegoś w ofercie napisz,sprowadzimy :)

 

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny cylinder kit o pojemności 110 cm3 marki PARMAKIT. Najwyższa jakość wykonania oraz największa dostępna pojemność dla naszego motoroweru. Cylinder wykonany z aluminium, pokryty nikasylem posiada 6 kanałów, portów. W zestawie z aluminiumową modularną (dzieloną) głowicą cylindra oraz specjalnie zaprojektowanym tłokiem marki VERTEX. Tłok o średnicy 55mm jest 1- pierścieniowy. Cylinder współpracuje tylko ze specjalnym wałem marki PARMAKIT o zmieniony skoku wału na 46mm. Zmieniony skok wału z oryginalny 39mm na 46mm powoduje zwiększenie realnej pojemności silnika, przec co generuje się większa moc a to przekłada się ne lepsze osiągi. Zalecamy wymianę łożysk na C3/C4 wraz z simmeringami wału oraz sportowy układ wydechowy HIGH END wraz z dużym gaźnikiem około 28mm. Konieczność roztoczenia karterów silnika o 3mm. Możliwość osiągnięcia około 28KM mocy !

Przykład pojemności cylindrów z różnymi wałami:

Cylinder Ø47,6mm z wałem oryginalnym 39mm: 69,40 ccm pojemnośći prawdziwej,
Cylinder Ø47,6mm z wałem o skoku 43mm: 80,07 ccm pojemności prawdziwej,

Cylinder Ø50mm z wałem oryginalnym 39mm: 76,57 ccm pojemności prawdziwej,
Cylinder Ø50mm z wałem o skoku 43mm: 88,35 ccm pojemności prawdziwej.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder 110 ccm,

- tłok VERTEX kompletny o średnicy 55 mm,

- modularna głowica cylindra,

- niezbędne uszczelki oraz śruby montażowe.

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) w tym:

APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0.