loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit aluminium MALOSSI MHR REPLICA 50 cm3 D50B0
MALOSSI
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: MALOSSI

KUP TERAZ!
Cena:1426,68 PLN
1585,20 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

MALOSSI PARTS:

Malossi to Włoski producent części motocyklowych. Jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek tuningowych na świecie, produkty Malossi to absolutna czołówka najlepszych producentów częsci do tuningu skuterów, maxi skuterów, motorowerów i motocykli. Najwyższa jakość wykonania, najlepsze materiały użyte do produkcji, najlepsze osiągi i to wszystko produkowane tylko we Włoszech. Oferta firmy jest bardzo szeroka, od elementów do tuningu mechanicznego w tym częsci silnika takich jak np. cylindry, wały, wariatory poprzez gaźniki, zawory membranowe a na częsciach do tuningu wizualnego kończąc np. szyby do skuterów. Malossi uczestniczy we wszystkich wyścigach skuterów w Europie, sam tworzy własne zawody np. Yamaha YZF-R125 CUP. Wieloletnie doświadczenie, brak kompromisów w jakości i aboslutna pasja do wykręcania najlepszych osiągów przy wysokiej trwałości części, to właśnie Malossi.



Posiadamy dostęp do całego asortymentu marki Malossi. Nie znalazłeś na stronie ? napisz do nas !

Przedmiotek zakupu jest:

Tuningowy cylinder marki Malossi, replika cylindrów MHR RACING. Cylinder o pojemności 50 ccm i średnicy 39,99 mm. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem. MHR Replica to cylinder przygotowany specjalnie do użytku codziennego. Świetne osiągi na poziomie 10 - 12 KM zależnie od ustawień. Jak twierdzą tunerzy, oryginalny wał wytrzyma o ile jest w dobrym stanie, sama wymiana łożysk powinna wystarczyć w tym nowe łożysko główki korbowodu 12x15x15 mm. Standardowy gaźnik 17,5 mm wystarczy, ale do uzyskania lepszej mocy zalecamy minimum 19 mm oraz sportowy układ wydechowy poziomu SPORT lub RACING. W komplecie aluminiowy 1 pierścieniowy tłok, szpilki cylindra, głowica oraz niezbędne uszczelki.

Zestaw zawiera:

- aluminowy cylinder 50 ccm,
- aluminiowy tłok kompletny o średnicy 39,88 mm,
- głowice cylindra,
- szpilki cylindra,
- adapter wydechu,
- uszczelki cylindra TOP-END.

Produkt pasuje do:

APRILIA
- RS4 50cc od 2011 (D50B0),
- RS 50cc 2006 - 2010 (D50B0),
- RX Enduro 50cc od 2006 (D50B0),
- SX SM 50cc od 2006 (D50B0),

DERBI
- GPR 50cc Nude 2004 - 2011 (D50B0 Euro 3),
- GPR 50cc Racing 2004 - 2011 (D50B0 Euro3),,
- GPR 50cc od 2012 (D50B0),
- Senda DRD PRO Racing SM od 2005 (D50B0 Euro 3), 
- Senda DRD PRO SM od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R DRD PRO Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R DRD Racing Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R X-Race Trail od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda R X-Treme Enduro od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda X-Race SM od 2005 (D50B0 Euro 3),
- Senda X-Treme SM od 2005 (D50B0 Euro 3),

GILERA
- RCR Enduro 50 od 2011 (D50B0),
- RCR Enduro 50cc od 2006 (D50B0),
- SMT SM 50 od 2011 do 2012 (D50B0 ZAPABB00),
- SMT SM 50 od 2013 (D50B0 ZAPABB01),
- SMT SM 50cc od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikami Derbi D50B0 i D50B1.