loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

powrót do poprzedniej strony następny
Promocja
Sportowy zapłon ANALOG ITALKIT SELETTRA D50B0
ITALKIT
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: ITALKIT

KUP TERAZ!
Cena:782,99 PLN
869,96 PLN
Cena rynkowa: 1087.46 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

ITALKIT PARTS:

Italkit to Włoski producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.

Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !! Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko :)

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny zapłon firmy ITALKIT. Konstrukcja bardzo zbliżona do zapłonów MALOSSI MHR, jednak cena zdecydowanie lepsza. Genialny sportowy zapłon zbudowany na częściach od Włoskiej firmy uważanej za nr 1 w śród zapłonów - SELETTRA. Zapłon pozwala uzyskanie największego, możliwego do osiągnięcia przyrostu mocy, silnik wkręca się jeszcze szybciej i nie gubi iskry. Niestety, nie posiada on wejścia na elektryke w motocyklu, brak ładowania akumulatora, elektrycznego startertera czy świateł. Przeznaczony do zabawy na torze.

Zalety stosowania:

- niższa waga w porównaniu do oryginału,

- możliwość uzyskania wyższych obrotów niż seria,

- brak homologacji na drogę, przeznaczony tylko na tor !

Produkt pasuje do:
Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) oraz EBS (Euro2) w tym:

APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0 i EBS.

Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) w tym:

APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).

Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0.