ITALKIT PARTS:
Italkit to Hiszpański producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.
Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !!. Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko :)
Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny TOP-END kit marki ITALKIT o pojemności 96 ccm, cylinder + wał korbowy. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część pokryta nikasylem, posiada 9 otworów w tym 6 kanałów i 2 świetne okna kanału wydechowego typu booster. Imponujący wylot kanału spalinowego ze względu na wielkość i kształt musiał zostać skorygowany nieco w górę. W zestawie z wałem Mazzuchelli (jak MHR BIG Bore) z kutym korbowodem 90 mm i łożyskami Ø20 mm, klatka 14x17x15 mm, skok 44,90mm. Głowica cylindra perfekcyjnie wykonana, wersja modularna - dzielona, dodatkowo ręcznie polerowana część wewnętrzna. W zestawie znajdziesz kompletny tłok 1-pierścieniowy VERTEX o średnicy 52mm, pokryty teflonem wraz ze sworzniem 14mm i zabezpieczeniem. Technologia rodem z motoGP. Niska waga i świetne osiągi. Zestaw obejmuje niezbędne uszczelki montażowe oraz szpilki cylindra. Moc zestawu to około 28KM zależna od ustawień motocykla.
(UWAGA ! Montaż wymaga roztoczenia karterów !)
Do uzyskania pełnej mocy zalecamy stosować z większym gaźnikim 24-28 mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit carrera oraz sportowy zapłon ITALKIT SELETTRA lub MVT. Świeca NGK B105EGV i olej wyścigowy.
W zestawie:
- aluminiowy cylinder o pojemności 96 ccm i średnicy 52 mm,
- aluminiowa i modularna głowica cylindra,
- kompletny tłok VERTEX 1-pierścieniowy,
- zestaw uszczelek TOP-END oraz szpilki cylindra.
Produkt pasuje do:
Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) w tym:
APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).
Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0.