loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Sportowy moduł CDI Zeeltronic PCDI-M1V 1999 - 2005
ZEELTRONIC
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 10 - 20 dni

Producent: ZEELTRONIC

KUP TERAZ!
Cena:1405,37 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu
  • Filmy video

ZEELTRONIC PARTS:

Zeeltronic to Europejska firma zajmująca się produkcją sportowych modułów i innych elektrycznych akcesoriów do motocykli 2T. Oferta firmy skierowana jest dla bardzo wymagających klientów do wyciśnięcia jak największej mocy ze swojego motocykla  2 sówowego najczęściej na torach wyścigowych. Produkcja odbywa się w Europie co gwarantuje nam wysoką jakość wykonania oraz wsparcie techniczne producenta w razie problemów przy montażu i regulacji.

Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy ZEELTRONIC w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy dla ciebie ich asortyment.

Przedmiotem zakupu jest:

Wyścgiwoy moduł CDI zeeltronic model PCDI-M1V. Moduł zawiera w sobie moduł zaworu wydechowego oraz stardartowy moduł zapłonu. Moduł dostarczany z gotową kostką do podłączenia.

Dane techniczne:

- Minimalne obroty 200rpm
- Maksymalne obroty 20000RPM
- minimalne napięcie zasilania 8 woltów
-  maksymalne napięcie zasilania 16 woltów
- max. napięcie zasilania przez 1 minutę 35 woltów
- pobór prądu 25 mAmp
- maksymalny prąd ciągły dla wyjścia świateł zmiany biegów 1 Amp
- prąd szczytowy dla wyjścia świateł zmiany biegów 5 Amp
- Obwód jest zabezpieczony przed odwrotnym napięciem zasilania (nieprawidłowe połączenie)..

Zalety stosowania:

-  CDI ładowane z cewek ładujących o wysokim napięciu (generator)
- jazda ze stojana bez przetworników
- funkcja przechowywania i ładowania 2 map zapłonu
- przełącznik mapy do zmiany mapy zapłonu podczas jazdy
- zmiana strumienia świetlnego
- szybka zmiana biegów (quick shift)
- wyjście obrotomierza
- przesunąć / opóźnić całą krzywą zapłonu
- miękki limit obrotów (opóźnienie czasowe, zredukowana iskra, iskrzenie)
- krzywa kompensacji czasowej
- kompensacja opóźnienia sygnału
- obliczanie czasu dla każdej zmiany 1 RPM (1000, 1002, .., 9805, 9806, ...)
- programowalne uruchamianie zaworu wydechowego
- funkcja zapamiętywania i ładowania dla 5 krzywych PV
- programowalne odchylenie PV
- programowalne pozycje maksymalnego zamknięcia i maksymalnego otwarcia
- własny test PV po włączeniu
- Wykrywanie błędów PV (awaria czujnika położenia, awaria silnika serwo)
- łatwe i szybkie programowanie w terenie za pomocą ręcznego programatora
- programowanie podczas pracy maszyny - natychmiast widać efekty
- monitorowanie obrotów, zapłonu i kąta PV, za pomocą LCD (ręczny programator)
- szybkie przetwarzanie dla wysokiej dokładności - opóźnienia od 1us

Dzięki temu modułowi możesz mieć dostępne 2 mapy zapłonu które możesz zmieniać podczas jazdy przyciskiem na kierownicy (za dopłatą). Na mapie 1 możesz mieć ustawienia oryginalne natomiast na mapie 2 ustawienia wyścigowe, zmiany mapy możesz dokonać podczas jazdy. Modułem możesz sterować ręcznie lub poprzez komputer po zainstalowaniu programu Zeeltronic oraz kabla USB (za dopłatą). Przykład pracy programu w filmach. Po zmianie wydechu na sportowy np Jolly Moto oraz większym gaźniku niż standardowy 28mm można uzyskać v-max w okolicach 200km/h na oryginalnym cylindrze ! oraz znacznie lepsze przyśpieszenie. Do modułu dołączamy instrukcje obsługi w pdf !.

Produkt przeznaczony do:
- Cagiva MITO EVO 1999 - 2005 z osprzętem KOKUSAN