BARIKIT PARTS:
Barikit to Hiszpański producent części motocyklowych który działa już od ponad 15 lat. Produkcja części odbywa w Hiszpani co gwarantuje wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Firma specjalizuje się w produkcji sportowych części do motorowerów i motocykli, zarówno 2T jak i 4T. Oferta firmy obejmuje sportowe cylindry, wydechy, korbowody itp. Barikit posiada specjalną linię produktów typowo sportowych o najwyższej jakośći wykonania oraz najlepszych osiągach, produkty tej lini nazywane są BRK - Competition systems.
Jesteśmy oficjalnym dilerem marki BARIKIT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy wszystko dla ciebie :).
Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny cylinder kit aluminiowy o pojemności 85 cm3 marki BARIKIT, poziom RACING, edycja BRK 43mm. Specjalnie zaprojektowany z myślą o użytku na torach wyścgiowych cylinder z seri BRK, edycja 43mm, konieczna jest wymiana wału na odpowiedni pod takie cylindry, zalecamy wały dedykowane BRK. Jeden z największych cylindrów w ofercie BARIKITA do silników D50B0 i jeden z największych dostępnych na rynku !, mniejszy brat modelu R45 ale różnice są minimalne. W tym zestawie zastosowano specjalną, modularną, dzieloną głowicę cylindra. Dzięki temu kit osiąga jeszcze większą moc oraz ma znacznie lepsze właściwości chłodzące czyli poprostu lepiej odprowadza ciepło, przez co my możemy jeszcze mocniej kręcić manetką bez obaw o zbyt szybkie przegrzanie cylindra. Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część cylindra pokryta została nikasylem, tłok jest aluminiowy i posiada 1 pierścień co znacznie zmniejsza tarcie w cylindrze. Ponad to, użyto tutaj samosmarującej warstwy w wewnętrznej części cylindra co jest opatentowane przez firmę BARIKIT !! i świetnie sprawdza się w praktyce. Do uzyskania pełnej mocy z cylindra konieczne będzie zamontowanie większego gaźnika, na poziomie 24-28 mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit CARRERA. Konieczna jest wymiana wału na BRK 43.
Kit zawiera:
- cylinder aluminiowy 85 cm3,
- kuty wzmocniony tłok kompletny,
- modularna, dzielona, aluminiowa głowica cylindra,
- niezbędne uszczelki montażowe.
Produkt pasuje do:
Motorowery z silnikiem DERBI&PIAGGIO D50B0 (Euro3) w tym:
APRILIA:
- RS 50 ccm od 2006 (D50B0)
- RS4 50 ccm (D50B0)
- RX 50 ccm od 2006 (D50B0)
- SX 50 ccm od 2006 (D50B0)
DERBI:
- GPR 50 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR NUDE 50 ccm od 2004 (D50B0)
- GPR 50 R 50 ccm od 2010 (D50B0)
- SENDA 50 ccm od 2006 (D50B0)inn
- SENDA DRD PRO / RACING 50 ccm od 2006 (D50B0)
GILERA:
- RCR / SMT 50 ccm od 2006 (D50B0).
Oraz inne motorowery z silnikiem DERBI & PIAGGIO D50B0.