loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Promocja
Cylinder kit BARIKIT BRK RACNIG aluminium 85 cm3 AM6 43mm
BRK
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: BRK

KUP TERAZ!
Cena:1276,58 PLN
1343,75 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

 BARIKIT PARTS:

Barikit to Hiszpański producent części motocyklowych który działa już od ponad 15 lat. Produkcja części odbywa w Hiszpani co gwarantuje wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Firma specjalizuje się w produkcji sportowych części do motorowerów i motocykli, zarówno 2T jak i 4T. Oferta firmy obejmuje sportowe cylindry, wydechy, korbowody itp. Barikit posiada specjalną linię produktów typowo sportowych o najwyższej jakośći wykonania oraz najlepszych osiągach, produkty tej lini nazywane są BRK - Competition systems.


Jesteśmy oficjalnym dilerem marki BARIKIT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy wszystko dla ciebie :).

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny cylinder kit aluminiowy o pojemności 85 cm3 marki BARIKIT, poziom RACING, edycja BRK 43mm. Specjalnie zaprojektowany z myślą o użytku na torach wyścgiowych cylinder z seri BRK, edycja 43mm, konieczna jest wymiana wału na odpowiedni pod takie cylindry, zalecamy wały dedykowane BRK.  Jeden z największych cylindrów w ofercie BARIKITA do silników AM6 i jeden z największych dostępnych na rynku !, mniejszy brat modelu R45 ale różnice są minimalne. W tym zestawie zastosowano specjalną, modularną, dzieloną głowicę cylindra. Dzięki temu kit osiąga jeszcze większą moc oraz ma znacznie lepsze właściwości chłodzące czyli poprostu lepiej odprowadza ciepło, przez co my możemy jeszcze mocniej kręcić manetką bez obaw o zbyt szybkie przegrzanie cylindra.  Cylinder wykonano z aluminium, wewnętrzna część cylindra pokryta została nikasylem, tłok jest aluminiowy i posiada 1 pierścień co znacznie zmniejsza tarcie w cylindrze. Do uzyskania pełnej mocy z cylindra konieczne będzie zamontowanie większego gaźnika, na poziomie 24-28 mm oraz sportowy układ wydechowy np. Turbokit CARRERA. Konieczna jest wymiana wału na BRK 43.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder o pojemnośći 85 ccm,

- tłok kompletny,

- modularna, dzielona, aluminiowa głowica cylindra,

- niezbędne uszczelki montażowe.

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym: APRILIA: - MX 50 ccm (AM6)   - RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  - RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)   - Tuono 50 ccm (AM6)   - AF1 50 ccm (AM6)   BETA: - RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)   - RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   - RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)    - RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  - RR-T Enduro 50 ccm (AM6)  - RR-T SM 50 ccm (AM6)   GENERIC: - Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)   - Tigger SM 50 ccm (AM6) MBK: - X-Limit SM 50 ccm (AM6) - X-Power 50 ccm (AM6)    - X-Limit Enduro 50 ccm (AM6) MALAGUTI: - XTM Enduro 50 ccm (AM6)  - Drakon Naked 50 ccm (AM6)   - XSM Supermotard 50 ccm (AM6) MOTORHISPANIA: - RX Super Racing 50 ccm (AM6)   - RX 50R 50 ccm (AM6) - Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)   - RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6) PEUGEOT: - XR6 50 ccm (AM6)   - XR7 50 ccm (AM6) - XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)  - XPS-Enduro 50 ccm (AM6)  - XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)  - XP6-Enduro 50 ccm (AM6) RIEJU: - MRT 50 ccm (AM6)  - SMX SM 50 ccm (AM6)   - RS2 NKD 50ccm (AM6)   - RRX 50 ccm (AM6) - RR Enduro 50 ccm (AM6)   - RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)   - RS3 50 ccm (AM6) - MRX Euduro 50 ccm (AM6)   - MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)  - SMX SM 50 ccm Pro (AM6)   - Spike 2 50 ccm (AM6)   - Spike X 50 ccm (AM6) - RS2 Matrix 50 ccm (AM6)   - Tango 50 ccm (AM6) SHERCO: - Enduro 50 ccm (AM6)   - Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)   - HRD 50 ccm (AM6)  YAMAHA: - TZR 50 ccm - DT X SM 50 ccm  - DT R Enduro 50 ccm