BARIKIT PARTS:
Barikit to Hiszpański producent części motocyklowych który działa już od ponad 15 lat. Produkcja części odbywa w Hiszpani co gwarantuje wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Firma specjalizuje się w produkcji sportowych części do motorowerów i motocykli, zarówno 2T jak i 4T. Oferta firmy obejmuje sportowe cylindry, wydechy, korbowody itp. Barikit posiada specjalną linię produktów typowo sportowych o najwyższej jakośći wykonania oraz najlepszych osiągach, produkty tej lini nazywane są BRK - Competition systems.
Jesteśmy oficjalnym dilerem marki BARIKIT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy wszystko dla ciebie :).
Przedmiotem zakupu jest:
Kompletny wał korbowy marki BARIKIT, model COMPETITION. Najwyższy model, obok seri BRK. Specjalnie zaprojektowany wzmocniony wał sportowy poziomu RACING. Bardzo wysoka jakość materiałów oraz dbałość o szczegóły, wszystko po to aby stworzyć naprawde dobry wał dla cylindrów 50 ccm - 70 ccm poziomu SPORT oraz RACING. Producent deklaruje stabilną pracę do 16 000 RPM !!. Ręcznie polerowany na brzegach przez pracowników BARIKIT aby poprawić przepływ w komorze korbowej. Specjalny model o pinie Ø20mm oraz ze skokiem 43 mm. Pin Ø20mm oznacza że będziesz potrzebował łożysk o rozmiarze 20x40x14 mm (montowne np. w Derbi). Większy pin wału, powoduje zmniejszenie tarcia łożysk, zmniejszenie wibracji silnika oraz poprawienie pracy silnika na mniejszych obrotach (tzw. lepszy dół). Z koleji zmieniony skok wału (oryginalny 39mm) powoduje zwiększenie realnej pojemności silnika, przec co generuje się większa moc a to przekłada się ne lepsze osiągi. Wał dostarczany jest wraz ze wzmocnionym łożyskiem igiełkowym korbowodu 12x16x16. W zestawie kompletny wał wraz z korbowodem oraz łożyskiem igiełkowym. Zalecamy wymianę łożysk wału podczas wymiany wału, na C3/C4 wraz z simmeringami wału.
Przykład pojemności cylindrów z różnymi wałami:
Cylinder Ø47,6mm z wałem oryginalnym 39mm: 69,40 ccm pojemnośći prawdziwej,
Cylinder Ø47,6mm z wałem o skoku 43mm: 76,51 ccm pojemności prawdziwej,
Cylinder Ø50mm z wałem oryginalnym 39mm: 76,57 ccm pojemności prawdziwej,
Cylinder Ø50mm z wałem o skoku 43mm: 84,43 ccm pojemności prawdziwej.
Produkt pasuje do:
Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm
Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli