loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
Sportowy zapłon ANALOG ITALKIT SELETTRA AM6 Mineralli
ITALKIT
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 1 - 10 dni

Producent: ITALKIT

KUP TERAZ!
Cena:1278,73 PLN
Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

ITALKIT PARTS:

Italkit to Włoski producent cylindrów oraz modułów zapłonowaych i innych tuningowych części do motocykli, tych mniejszych i większych. Oferta firmy obejmuje głównie cylindry motocyklwe w których firma się specjalizuje już od kilkudziesięciu lat, ale tak że sportowe zapłony, wały, korbowody, tłoki, sprzęgła oraz zawory membranowe. Italkit jest znany głównie z cylindrów o zwiększonej pojemności, wszystkie ich cylindry aluminiowe pokryte są warstwą nikasylu tak jak i cylindry oryginalne, jednak dzięki zwiększonej pojemności generują one znacznie większą moc. Italkit to marka współpracująca również z innymi renomowanymi firmami, dlatego np. 90% zestawów cylindrowych Italkita wyposażona jest w kute tłoki z najwyższej półki od firmy VERTEX. To wszystko składa się na fakt, że Italkit to zdecydowanie jedna z najlepszych firm na rynku.

Jesteśmy wyłącznym dilerem marki ITALKIT w Polsce. Posiadamy cały ich asortyment z najnowszego katalogu !! Jeśli czegoś nie znalazłeś na stronie pisz śmiało, sprowadzimy dla ciebie wszystko :)

Przedmiotem zakupu jest:

Kompletny zapłon firmy ITALKIT. Konstrukcja bardzo zbliżona do zapłonów MALOSSI MHR, jednak cena zdecydowanie lepsza. Genialny sportowy zapłon zbudowany na częściach od Włoskiej firmy uważanej za nr 1 w śród zapłonów - SELETTRA. Zapłon pozwala uzyskanie największego, możliwego do osiągnięcia przyrostu mocy, silnik wkręca się jeszcze szybciej i nie gubi iskry. Niestety, nie posiada on wejścia na elektryke w motocyklu, brak ładowania akumulatora, elektrycznego startertera czy świateł. Przeznaczony do zabawy na torze.

Zalety stosowania:

- niższa waga w porównaniu do oryginału,

- możliwość uzyskania wyższych obrotów niż seria,

- brak homologacji na drogę, przeznaczony tylko na tor !

Zestaw pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:

- MX 50 ccm (AM6) 
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6) 
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6) 
- Tuono 50 ccm (AM6) 
- AF1 50 ccm (AM6) 
BETA:

- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6) 
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6) 
- RR-T SM 50 ccm (AM6) 
GENERIC:

- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6) 
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:

- X-Limit SM 50 ccm (AM6) do 2003
- X-Power 50 ccm (AM6)  do 2003
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6) do 2003
MALAGUTI:

- XTM Enduro 50 ccm (AM6) 
- Drakon Naked 50 ccm (AM6) 
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:

- RX Super Racing 50 ccm (AM6) 
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6) 
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:

- XR6 50 ccm (AM6) 
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6) 
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6) 
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:

- MRT 50 ccm (AM6) 
- SMX SM 50 ccm (AM6) 
- RS2 NKD 50ccm (AM6) 
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6) 
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6) 
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6) 
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6) 
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6) 
- Spike 2 50 ccm (AM6) 
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6) 
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:

- Enduro 50 ccm (AM6) 
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6) 
- HRD 50 ccm (AM6) 
YAMAHA:

- TZR 50 ccm do 2003
- DT X SM 50 ccm  do 2003
- DT R Enduro 50 ccm do 2003 

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli.