loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

+ 48 531 110 400

moto125.pl@o2.pl

Polski / English

      Pon. - Pt. 9 - 17:30

      Sob. - Niedz. e-mail

     Odpowiadamy na każdą

        wiadomość w 24h.

Dystrybucja

Jesteśmy oficjalnym
i wyłącznym dystrybutorem

Poszukujemy partnerów
handlowych, HURT.

Darmowe liczniki

poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
motostyling@o2.pl
Cylinder kit + wał BIDALOT RACING aluminium 88 cm3 AM6 ZESTAW PROFESSIONAL
Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny
średnia: 5.0  ocen: 2

Realizacja zamówienia: 10 dni

Raty przez Internet – Platforma Ratalna – zakupy i sprzedaż na raty
  • Opis produktu

 BIDALOT PARTS:

Bidalot to jedna z najbardziej znanych i cenionych firm tuningowych w Europie. Firma pochodzi z Francji, tam też znajduje się ich zakład produkcyjny. Produkcja w Europie gwarantuje najwyższą jakość wykonania już od 1988r. Firma produkuje i przygotowuje do wyścigów własne motocykle co pozwala jej na czerapnie bezpośredniego doświadczenia z wyczynowych wyścigów co z kolei świetnie przekłada się na sportowy charakter ich produktów. Poczuj się jak prawdziwy zawodnik, poczuj BIDALOT RACING !.

Jesteśmy dystrybutorem / przedstawicielem firmy BIDALOT w Polsce. Posiadamy całą ich ofertę!. Jeśli nie znalazłeś czegoś na stronie pisz, sprowadzimy dla ciebie wszystko :).

Przedmiotem zakupu jest:

Wyścigowy zestaw, cylinder kit aluminiowy o pojemności 88 cm3 oraz wał dedykowany marki BIDALOT, ze specjanego katalogu PROFESSIONAL. Specjalnie zaprojektowane części z katalogu PROFESSIONAL przeznaczone są dla tych którzy nie szukają kompromisu, wiedzą czego chce i ile to musi kosztować. Najwyższa jakość wykonania, specjalny aluminiowy cylinder z 6 portami i dzielonymi kanałami wydechowymi, aluminiowy tłok 1 - pierścieniowy, specjalna modularna głowica, to wszystko aby uzyskać maksymalną moc w pełnym zakresie obrotów. W zestawie mamy wał o skoku 44,9mm i to też dzięki niemu zestaw generuje bardzo dużą dawkę wrażeń. W komplecie pełen kit oraz niezbędne uszczelki montażowe i śruby 12 x 40 mm. Oczywiście zalecamy stosowanie dużego gaźnika 24-28mm oraz sportowego układu wydechowego np. Bidalot Racing.

Kit zawiera:

- aluminiowy cylinder o pojemnośći 88 ccm,

- tłok kompletny o średnicy 50 mm,

- modularna głowice cylindra,

- niezbędne uszczelki montażowe i śruby,

- wał o skoku 44,9 mm

Produkt pasuje do:

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)
- Tuono 50 ccm (AM6)
- AF1 50 ccm (AM6)
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6)
- RR-T SM 50 ccm (AM6)
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6)
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6)
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6)
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6)
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6)
- SMX SM 50 ccm (AM6)
- RS2 NKD 50ccm (AM6)
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6)
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)
- Spike 2 50 ccm (AM6)
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)
- HRD 50 ccm (AM6)
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm
- DT R Enduro 50 ccm

Oraz inne motorowery z silnikiem AM6 Mineralli 

Motorowery z silnikiem AM6 Mineralli w tym:
APRILIA:
- MX 50 ccm (AM6)  
- RS 50 ccm 1995 - 2005 (AM6) 
- RX 50 ccm 1995 - 2005 (AM6)  
- Tuono 50 ccm (AM6)  
- AF1 50 ccm (AM6)  
BETA:
- RK6 50 ccm 1997 - 2002 (AM6)  
- RR Alu Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)  
- RR Alu SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR Enduro 50 ccm 1999 - 2005 (AM6)   
- RR SM 50 ccm 1999 - 2005 (AM6) 
- RR-T Enduro 50 ccm (AM6) 
- RR-T SM 50 ccm (AM6)  
GENERIC:
- Tigger X-Enduro 50 ccm (AM6)  
- Tigger SM 50 ccm (AM6)
MBK:
- X-Limit SM 50 ccm (AM6)
- X-Power 50 ccm (AM6)   
- X-Limit Enduro 50 ccm (AM6)
MALAGUTI:
- XTM Enduro 50 ccm (AM6) 
- Drakon Naked 50 ccm (AM6)  
- XSM Supermotard 50 ccm (AM6)
MOTORHISPANIA:
- RX Super Racing 50 ccm (AM6)  
- RX 50R 50 ccm (AM6)
- Furia Max Enduro/SM 50 ccm (AM6)  
- RYZ Enduro/SM 50 ccm (AM6)
PEUGEOT:
- XR6 50 ccm (AM6)  
- XR7 50 ccm (AM6)
- XPS-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XPS-Street EVO2 50 ccm (AM6) 
- XPS-Enduro 50 ccm (AM6) 
- XP6-Supermotard 50 ccm (AM6) 
- XP6-Enduro 50 ccm (AM6)
RIEJU:
- MRT 50 ccm (AM6) 
- SMX SM 50 ccm (AM6)  
- RS2 NKD 50ccm (AM6)  
- RRX 50 ccm (AM6)
- RR Enduro 50 ccm (AM6)  
- RS-1 Evolution 50 ccm (AM6)  
- RS3 50 ccm (AM6)
- MRX Euduro 50 ccm (AM6)  
- MRX Enduro 50 ccm Pro (AM6) 
- SMX SM 50 ccm Pro (AM6)  
- Spike 2 50 ccm (AM6)  
- Spike X 50 ccm (AM6)
- RS2 Matrix 50 ccm (AM6)  
- Tango 50 ccm (AM6)
SHERCO:
- Enduro 50 ccm (AM6)  
- Supermotard SHARK champion ipon REPLICA 50 ccm (AM6)  
- HRD 50 ccm (AM6) 
YAMAHA:
- TZR 50 ccm
- DT X SM 50 ccm 
- DT R Enduro 50 ccm